Hel- eller deloplakering

Forum for 230SL - 250SL - 280SL (W113). Populært kaldet Pagode efter hardtoppens nedadbuede tagprofil.
Besvar
Ulfi
Indlæg: 13
Tilmeldt: 25. feb 2010, 16:10

Hel- eller deloplakering

Indlæg af Ulfi »

Spekulerer lidt i en hel eller deloplakering, da min Pagode efterhånden har en del små bilkabuler, småridser og sågar to rustpletter på størrelse med hhv. en tokrone og en (lidt aflang) femkrone. Er der nogen, der ved hvad sådan en tur koster? Jeg skal ikke have lakeret min bagklap, motorhjelm, instrumentbræt og kalechecover, der alle er fine i lakken.
Anbefalinger til dygtige lakerere modtages også meget gerne :-)

Mvh

Ulf
SLKkompressor
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 5. mar 2009, 19:43
Geografisk sted: Midtfyn

Re: Hel- eller deloplakering

Indlæg af SLKkompressor »

Jeg er godt tilfreds med at bruge: fynboautolakering.dk. Der er en meget dygtig automaler i Bramming som jeg ikke ved hvad hedder. Delvis omlakering med alt andet end sort er at sætte en maler på hård prøve og bliver mange gange ikke tilfredsstillende for bilejeren. Delvis omlakering: 5-10.000,- Kr. Hel omlakering : X 2.Priserne erinkl. moms.
Ulfi
Indlæg: 13
Tilmeldt: 25. feb 2010, 16:10

Re: Hel- eller deloplakering

Indlæg af Ulfi »

Tak for tippet, det er værd at overveje. Kan han også fikse rustboblerne og spartle de bittesmå buler ud?

Mvh

Ulf
SLKkompressor
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 5. mar 2009, 19:43
Geografisk sted: Midtfyn

Re: Hel- eller deloplakering

Indlæg af SLKkompressor »

Ring til maleren og spørg hvad han kan!
Ulfi
Indlæg: 13
Tilmeldt: 25. feb 2010, 16:10

Re: Hel- eller deloplakering

Indlæg af Ulfi »

Jaja, ro på nu - jeg ved godt, at jeg selvfølgelig sagtens kan ringe. Men jeg vil helst kontakte et sted, der kan det hele da jeg har oplevet en del autolakerere være temmelig vævende i telefonen, når man stiller helt valide spørgsmål. Og når nogen anbefaler et sted, er det vel ok at spørge ind til deres kompetencer uden at få den slags svar...
SLKkompressor
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 5. mar 2009, 19:43
Geografisk sted: Midtfyn

Re: Hel- eller deloplakering

Indlæg af SLKkompressor »

Fynbo svejser ikke og retter ikke. D.v.s. rustbobler med et lille hul igennem laver han ikke. Bilka-buler spartles ja. Lidt sent svar.
Besvar