Motorklap beslag

Forum for 230SL - 250SL - 280SL (W113). Populært kaldet Pagode efter hardtoppens nedadbuede tagprofil.
Besvar
280sl
Indlæg: 6
Tilmeldt: 3. mar 2009, 06:50
Geografisk sted: Skovlunde

Motorklap beslag

Indlæg af 280sl »

I forbindelse jeg skal skifte køler på min 208SL, kunne jeg godt tænke at lave nogle klik beslag til forklappen. Så den er lettere at tage af og på. Jeg har hørt eller læst om disse beslag et eller andet sted, men kan ikke lige komme på hvor. Så hvis nogen kunne hjælpe mig med dette vil jeg være meget taknemlig.
Hilsen Kurt
DAN112970
Indlæg: 7
Tilmeldt: 15. aug 2009, 10:36
Geografisk sted: Odense

Re: Motorklap beslag

Indlæg af DAN112970 »

Din tanke er 100% forståelig. Det er mig, som har opfundet den dybe tallerken og udviklet et genialt beslag, som medfører at jeg alene mand kan af- og påmontere klappen så mange gange jeg ønsker uden at ødelægge justeringen eller klappens bløde aluminium. Opfindelsen er ikke patenteret, men enhver form for bestikkelse er jeg åben for til hver en tid :-)

Send mig en mail direkte på hamelimi@mail.tele.dk , så får du en fotoserie retur, idet jeg ikke kan hitte ud af at vedhæfte fotos til dette svar.

M.v.h.

Hans - mob. 21485172.
DAN112970
Indlæg: 7
Tilmeldt: 15. aug 2009, 10:36
Geografisk sted: Odense

Re: Motorklap beslag

Indlæg af DAN112970 »

280sl skrev:I forbindelse jeg skal skifte køler på min 208SL, kunne jeg godt tænke at lave nogle klik beslag til forklappen. Så den er lettere at tage af og på. Jeg har hørt eller læst om disse beslag et eller andet sted, men kan ikke lige komme på hvor. Så hvis nogen kunne hjælpe mig med dette vil jeg være meget taknemlig.
Hilsen Kurt
Det har du læst om fra mig, idet jeg har udviklet nogle særdeles smarte beslag, netoip så du kan tage hjelmen af og på så ofte du ønsker uden at beskadige aliminiummet.

Skriv til mig på hamelimi@mail.tele.dk ,idet jeg meget sjældent er her inde på Forum.

Hans
Besvar