Forum Pagodegruppen

Forum for 230SL - 250SL - 280SL (W113). Populært kaldet Pagode efter hardtoppens nedadbuede tagprofil.
Besvar
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Forum Pagodegruppen

Indlæg af Administrator »

Hej med Jer alle og mange tak til Claus for oprettelsen af dette forum, som jeg håber vi blive en levende plads for udveksling af diverse omkring vore dejlige biler. Som det ses på aktivitetssiden, så er der mulighed for at vi kan mødes i Fredericia den 8/3-08 efter Veteranmessen. Herefter melder vi ud hvad der i store træk blev talt om som optakt til en forhåbentlig god sæson. Pagodehilsen fra Hans
Vendelbo
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29. aug 2009, 09:59
Geografisk sted: Trige ved Århus
Kontakt:

Indlæg af Vendelbo »

Hej
Jeg vil lige høre om i har prøvet at afmonter spedometeret, samt høre lidt om hvor meget der skal skilles ad, der er air con i den.
Det er en 280 sl fra 1968
Venligst Michael Vendelbo
lundorff
Indlæg: 1
Tilmeldt: 6. mar 2010, 14:25

Re: Forum Pagodegruppen

Indlæg af lundorff »

Hej. Jeg er relativt nyt medlem og ejer af en pagode 280SL, 1969, Arizona import.
Er der nogen der ved, om der bliver arrangeret træf for MB entusiaster i DK eller Sverige i løbet af sommeren. Det skulle være hyggeligt at træffe andre ligesindede. Per
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Re: Forum Pagodegruppen

Indlæg af Administrator »

Hej Per

Velkommen!

Du kan læse meget mere om Mercedes-Benz Klub Danmark og alle deres event i løbet af året.

Mercedes-Benz Klub Danmark holder sommertræf fra den 10.08.2011 til den 14.08.2011

Læs meget mere her http://www.mercedesklub.dk
Besvar