pladedele til en 460

Fockus på Mercedes-Benz G-Klasse Geländewagen fra 1972 til nu. W460 - W461 - W462 - W463
Besvar
Thomasme
Indlæg: 25
Tilmeldt: 4. okt 2011, 14:49

pladedele til en 460

Indlæg af Thomasme »

Hej er der nogle der kender et godt sted at købe pladedele? (bagskærme, bagpanel osv.)
Brugeravatar
mmoulvad
Indlæg: 10
Tilmeldt: 10. jan 2012, 15:28
Geografisk sted: Ama'r

Re: pladedele til en 460

Indlæg af mmoulvad »

Eksempelvis her på tyske eBay.

Søg med "G-klasse"

http://www.ebay.de/itm/Rep-Blech-Eckble ... 5ae550ff4c

Et råd hvis der eksplicit står at der kun sendes til Tyskland, og man nu gerne vi ha' varen er, før man byder/køber, at sende sælger en mail hvor man spørger om de vil sende og hvad det skal koste.
Indtil videre har jeg aldrig fået nej, hvorimod det med at byde uden den mellemliggende korrespondance, godt kan resultere i surhed hos sælger og en kostbar forsendelse. (så kan man lære det ka' man)

Gørløse autoimport er vel også en telefonopringning værd.

\Mikkel
Venligste hilsener, Mikkel.
Geländevagen W461, 290GD, PickUp, 1997.
SLKkompressor
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 5. mar 2009, 19:43
Geografisk sted: Midtfyn

Re: pladedele til en 460

Indlæg af SLKkompressor »

Der er også den lokale MB forhandler som kan skaffe næsten alt i nyt og en del som brugt med MB garenti.
Brugeravatar
mmoulvad
Indlæg: 10
Tilmeldt: 10. jan 2012, 15:28
Geografisk sted: Ama'r

Re: pladedele til en 460

Indlæg af mmoulvad »

Fortæl, "Brugte MB dele med MB garanti"

Jeg har købt stort set alle mine stumper hos MB i Danmark, flot og fremragende service, og den slags koster det er jeg med på.

Visse dele behøver man jo ikke at få i løbet af min 2 dage, og her kunne jeg godt tænke mig at høre hvad udsagnet "brugte dele med MB garanti dækker".

Eksempelvis skal jeg ha' mine centrallåse til at virke, og lige der ville brugt være et godt alternativ.

Kunne du uddybe.

\Mikkel
Venligste hilsener, Mikkel.
Geländevagen W461, 290GD, PickUp, 1997.
SLKkompressor
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 5. mar 2009, 19:43
Geografisk sted: Midtfyn

Re: pladedele til en 460

Indlæg af SLKkompressor »

mbgtc.de fører dig til MB classic dele hvor der i øjeblikket er næsten 200.000 brugte reservedele til forskellige MB modeller. Køb direkti hos MB i Tyskland ved hjælp af medlemskort eller bestil hos MB forhandler i DK.
Besvar