motorlampe lyser
motorlampe lyser
Mercedes E211, 2007 model - Jeg har haft tester på, som siger sodindhold for højt, askeindhold = 0 Værkstedet kunne ikke slukke motorlampen. De har foreslået nyt partikelfilter eller rensning. Jeg har kørt med diesel partikelfilterrens i tanken 2 gange, og bilen synes at køre bedre og bedre. Efter 2. gang lyste motorlampen. Er det fordi computeren tror der er kommet nyt filter i, og den skal have besked om at filteret er renset??
-
Re: motorlampe lyser
nej, det er vel fordi det stadig er dårligt.
-
Hej
Har du sørget for at køre en forholdsvis lang tur med jævn høj hastighed så systemet er kommet op i ordenlig arbejdstemperatur?
Har du sørget for at køre en forholdsvis lang tur med jævn høj hastighed så systemet er kommet op i ordenlig arbejdstemperatur?
Med venlig hilsen
Gundestrup
MERCEDES C 220 T CDI BE AVANTGARDE AMG 7G AUT st.car.
Gundestrup
MERCEDES C 220 T CDI BE AVANTGARDE AMG 7G AUT st.car.
den lyste efter jeg have kørt 60 km på motorvej
Hej Claus,claus n skrev:den lyste efter jeg have kørt 60 km på motorvej
Prøv og tag fat i Mm Autoteknik i Rødovre- Martin.
Han kan helt sikkert hjælpe dig.
Mvh
Jesper
jeg har været på bosch i dag de satte computeren til og gav den besked på at filteret var skiftet motorlampen er slukket.hvis den lyser igen skal der nyt filter på
Det var godt.claus n skrev:jeg har været på bosch i dag de satte computeren til og gav den besked på at filteret var skiftet motorlampen er slukket.hvis den lyser igen skal der nyt filter på
Ellers er de rigtig rigtig gode til MB service hos Mm Autoteknik