Forskelle på 5 cyl. og 6 cyl. (w210)
Forskelle på 5 cyl. og 6 cyl. (w210)
Er der stor forskel på en e 270 og en e 320?
Jeg tænker på om der er mere larm og mindre holdbarhed i en af dem?
Jeg tænker på om der er mere larm og mindre holdbarhed i en af dem?
Re: Forskelle på 5 cyl. og 6 cyl. (w210)
Holdbarhed er det samme.
5cyl. larmer markent lidt mere men lidt nemmere at komme til ved reparation.
5cyl. larmer markent lidt mere men lidt nemmere at komme til ved reparation.
Så i bund og grund er de næsten ens?
Hva er typiske reparationer på dem? Er der noget bestemt på den ene frem for den anden der går i stykker?
Når du siger den 5 cyl. larmer mere, er det så noget man bliver træt af i længden eller er det ikke slemt?
Er kun vant til 4 cyl. diesel fra svigers passat.
Hva er typiske reparationer på dem? Er der noget bestemt på den ene frem for den anden der går i stykker?
Når du siger den 5 cyl. larmer mere, er det så noget man bliver træt af i længden eller er det ikke slemt?
5 er lidt lys i lyden 6 er mørk personligt syntes jeg at 5 er mest behalig i forhold men 6 er sjovere
Ok. Jeg må ud og prøve en af hver.
hvilken model søger du
ja det må jo så være E270 cdi og E320 cdi ... jeg har haft en e270 cdi og larmen har aldrig generet mig jeg var rigtig glad for den bil. Klart at e320 cdi er at foretrække.
mente om det var 210 - 211 eller .. det er fordi jeg overvejer at sælge min 210 t 270 avengarde
de 2 kan du slet ikke sammenligneKlaus Bak skrev:Så i bund og grund er de næsten ens?
kig på overskriften en enkel gang meregutman skrev:mente om det var 210 - 211 eller .. det er fordi jeg overvejer at sælge min 210 t 270 avengarde

Da jeg købte min e270 cdi var der mange der sagde at brændstof forbruget var meget bedre på den end 320 cdi, men det er ikke noget jeg selv ved noget om da jeg ikke selv har haft en R6.
Kan du ikke lide larmen fra de gamle række motorer skal du nok gå efter en V6 (e280 og e320 cdi)
den havde jeg lige overset gg
Ok. Tak for alle svarene. Der er meget delte meninger.
Jeg må ud og prøve et par stykker af hver og danne
mig et indtryk af dem begge.
Jeg må ud og prøve et par stykker af hver og danne
mig et indtryk af dem begge.
bonodk skrev:kig på overskriften en enkel gang meregutman skrev:mente om det var 210 - 211 eller .. det er fordi jeg overvejer at sælge min 210 t 270 avengarde![]()
Da jeg købte min e270 cdi var der mange der sagde at brændstof forbruget var meget bedre på den end 320 cdi, men det er ikke noget jeg selv ved noget om da jeg ikke selv har haft en R6.
Kan du ikke lide larmen fra de gamle række motorer skal du nok gå efter en V6 (e280 og e320 cdi)
Nu kommer W210 jo ikke i V6 cdi

Senest rettet af 270cdi 28. aug 2011, 10:28, rettet i alt 1 gang.
W211/E320CDI V6 Avantgarde
Joe det gør den faktisk, i E 320 07/1999-03/2002 benzin270cdi skrev:bonodk skrev:kig på overskriften en enkel gang meregutman skrev:mente om det var 210 - 211 eller .. det er fordi jeg overvejer at sælge min 210 t 270 avengarde![]()
Nu kommer W210 jo ikke i V6

ZOOM ZOOM.