Stor Tak

Alt vedrørende teknik
Besvar
missone
Indlæg: 16
Tilmeldt: 10. feb 2011, 16:23

Stor Tak

Indlæg af missone »

Hej alle i forummet.

Synes det er vildt imponerende at der er flere som bruger så meget tid på at svare på "vores" tit underlige spørgsmål.
Kan sige at jeg læser mange af indlæggene og lærer rigtig meget nyt, og har da også sparet penge på reparationer m.m.
Biler idag er jo ikke som i "gamle" dage hvor man kunne klare det meste med en svensknøgle og en hammer.
Så en stor tak til alle jer der gider bruge tid på novicer som mig og andre.
Skal passe på med at nævne navne men,

CDI
Bayram T
E 270 2001
SLS-Amg

Har da alle hjulpet mig flere gange.
SÅ STOR TAK til alle der gider bruge tid på det.
Aliaz
Indlæg: 324
Tilmeldt: 5. mar 2010, 21:20

Re: Stor Tak

Indlæg af Aliaz »

missone skrev:Hej alle i forummet.

Synes det er vildt imponerende at der er flere som bruger så meget tid på at svare på "vores" tit underlige spørgsmål.
Kan sige at jeg læser mange af indlæggene og lærer rigtig meget nyt, og har da også sparet penge på reparationer m.m.
Biler idag er jo ikke som i "gamle" dage hvor man kunne klare det meste med en svensknøgle og en hammer.
Så en stor tak til alle jer der gider bruge tid på novicer som mig og andre.
Skal passe på med at nævne navne men,

CDI
Bayram T
E 270 2001
SLS-Amg

Har da alle hjulpet mig flere gange.
SÅ STOR TAK til alle der gider bruge tid på det.
Vil også gerne sige tak til de der deler ud af viden og tager sig tiden til det :)
A ve æ hvo'dan å hvorledes, men a kør' Mercedes. W212 E350 2014 BlueTec, avantgarde, sedan.
Tidligere: W211 E320 CDI 2007 Avantgarde, sedan.
Brugeravatar
BTE
Indlæg: 250
Tilmeldt: 7. dec 2009, 21:49
Geografisk sted: Vestjylland

Re: Stor Tak

Indlæg af BTE »

Jamen tak for anderkendelsen. Godt at høre jeg/vi/alle kan hjælpe hinanden med at holde vores køretøj kørende :)
Der skal også lyde et tak fra mig, for at holde et højt fagligt niveau, en sober tone og et godt aktivt forum.

Mvh.
Bayram
E 270 2001
Indlæg: 806
Tilmeldt: 24. jan 2012, 19:55

Re: Stor Tak

Indlæg af E 270 2001 »

Jeg er selv mekaniker, men lære da en del om min nye bil her. Folk der har haft MB i mange år ved trods alt lidt om dem :) Rigtig godt forum :!:
E 270 Avantgarde Stc. fra 2001. Pt rundet 492.000 km.
SLS-AMG
Indlæg: 196
Tilmeldt: 19. feb 2011, 22:40

Re: Stor Tak

Indlæg af SLS-AMG »

Mange tak

Det er altid rart og kunne hjælpe andre :D
Besvar