VAND hvor det ikke skal være.

Alt vedrørende teknik
Besvar
Brugeravatar
Administrator
Site Admin

VAND hvor det ikke skal være.

Indlæg af Administrator »

Hej Alle er ny på forumet håber i kan hjelpe mig jeg har vand i mit bagagerum v.side på indersden af hjulkassen kan jeg se vandet drypper ned oppe et sted fra underside af hattehylde/beslag til bagklap :cry: skal snart på ferie til ungran og vil gerne have et tørt bagagerum. W201.
Brugeravatar
Administrator
Site Admin

Re: VAND hvor det ikke skal være.

Jeg har haft samme problem med samme bil 1986 MB 190 D, jeg troede det var de luftinstag der er på siden af bilen, eller det kan være kondens vand (hvad jeg tror det er) fandt aldrig rigtig ud af hvor det kom fra.
Det skal siges at jeg havde lydisoleret under hattehylden da jeg tog det af igen så jeg ikke mere til vandet, så om det var det eller luftindtag der blev skruet af og sat på igen ??
Brugeravatar
Administrator
Site Admin

Hej CBS jeg har også haft de luftindtag af i v.side og tætnet dem, men i dag hvor 5/7 det rengner meget kommer der stadig vand :cry: er begynt at tænke på om det måske ind oppe i soltaget og løber ned i bagagserummet.håber der er flere der kan hjælpe mig.TAK. :roll:
Brugeravatar
Administrator
Site Admin

FAM.Johnsen skrev:Hej CBS jeg har også haft de luftindtag af i v.side og tætnet dem, men i dag hvor 5/7 det rengner meget kommer der stadig vand :cry: er begynt at tænke på om det måske ind oppe i soltaget og løber ned i bagagserummet.håber der er flere der kan hjælpe mig.TAK. :roll:
Jag tror det är bakrutan som läcker i hörnen vanligt på S-klassen w 216

ellers är gummipackningen till bagagen sprucken i hörnen

takluckedreneringen kommer ut i hjulhuset
Brugeravatar
Administrator
Site Admin

Takker vil prøve at se efter :lol:
Brugeravatar
Administrator
Site Admin

Re: VAND hvor det ikke skal være.

[quote="FAM.Johnsen"]Hej Alle er ny på forumet håber i kan hjelpe mig jeg har vand i mit bagagerum v.side på indersden af hjulkassen kan jeg se vandet drypper ned oppe et sted fra underside af hattehylde/beslag til bagklap :cry: skal snart på ferie til ungran og vil gerne have et tørt bagagerum. W201.[/quot

Kan det ikke være etoverløb fra soltaget prøv om du kan se om der gå en slange fra soltaget.om den kam være stoppe til .men du kan jo også prøve det gamle fif ,op i bagesrumet og en prøver med vandslange start fra top og gå nedefter. :lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :?: :?: :?:
Brugeravatar
Administrator
Site Admin

Min kom fra baglygternes pakning de var utæte
Besvar