Kan nogen her se ud fra billederne om top-pakningen er gået ?
Jeg kan ikke se spor af det.
Kan de viste revner alene forårsage at bilen pumpede vand ud af udstødningen som et damplokomotiv - 1 liter på 25 min i tomgang. (dvs top-pakning ok, men top flækket)
Defekt top-pakning grundet køler
Re: Defekt top-pakning grundet køler
JAMB320DCIW211 skrev:Kan nogen her se ud fra billederne om top-pakningen er gået ?
Jeg kan ikke se spor af det.
Kan de viste revner alene forårsage at bilen pumpede vand ud af udstødningen som et damplokomotiv - 1 liter på 25 min i tomgang. (dvs top-pakning ok, men top flækket)

ZOOM ZOOM.
-
øhh, "JA" top-pakningen er gået eller "JA" vandtabet kan forårsages af revnerne i top-stykket alene?
Citat "Kan de viste revner alene forårsage at bilen pumpede vand ud af udstødningen som et damplokomotiv - 1 liter på 25 min i tomgang. (dvs top-pakning ok, men top flækket)" svar: JAMB320DCIW211 skrev:øhh, "JA" top-pakningen er gået eller "JA" vandtabet kan forårsages af revnerne i top-stykket alene?

ZOOM ZOOM.
-
OK. Tak for det.
Hvordan opstår disse revner?
Køleren har jo været defekt og smed vandet - problemet med vanddamp kom efter skift af køler - som beskrevet i denne tråd.
Er det manglende køling som forårsager disse revner?
Hvordan opstår disse revner?
Køleren har jo været defekt og smed vandet - problemet med vanddamp kom efter skift af køler - som beskrevet i denne tråd.
Er det manglende køling som forårsager disse revner?
-
Det må/kan være "stressbrud" som følge af store temperaturudsving
Få det kølerfirma til at betale arbejdslønnen, og betal selv materialerne
Den måde som den køler gik på, er IKKE normal. Og når man så køre på motorvej, er det jo bare noget møj at det sker.

Få det kølerfirma til at betale arbejdslønnen, og betal selv materialerne

Den måde som den køler gik på, er IKKE normal. Og når man så køre på motorvej, er det jo bare noget møj at det sker.
E 270 Avantgarde Stc. fra 2001. Pt rundet 492.000 km.