Hej alle
Så er der kommet en afklaring på hvad der nu skal ske med stjernen,og kort og godt .......INTET..... og hvorfor så det jo nu kommer der f.... et eventyr
Bilen havde som sagt problemer med skiftet mellem 4 og 5 gear efter ca en uge,men da Sand først åbnede igen idag d 2 jan var jeg spændt på hvad svaret ville være på min mail til dem.
Før jeg kontaktede dem kørte jeg til Hessel for at få dem til at komme med en dom,da jeg allerede havde talt med min egen mekaniker imellem jul og nytår.
De tog .....3....mand ja rigtigt 3 mand afsted,kørte ca 45 min tog bilen ind satte STAR tester på ,tjekkede gearkasseolie,ALT JA ALT var ok ingen fejl.
Dermed IKKE sagt den var ok men den eneste og bedste måde og finde fejlen på ,var ved at afmontere ALT igen,da de ikke kunne sige noget på syående fod,men blot komme med ideer feks B1 kobling,eller converter igen igen,så jeg betalte 950 kr og kontaktede så Bjarne Rasmussen ved Sand Jensen i Silkeborg.
Lad det være sagt me det samme det var IKKE gode nyheder,
Han havde talt med hans mand Ronald,der var 100% sikker på det var min styreenhed der var itu,HOLD NU K.... en klovn,det er en ting der koster ca 10 12 000 kr som jeg skulle betale ,hvordan f...... kommer de frem til det UDEN og have prøvet bilen
Jeg spurgte om de ville have bilen ned igen igen men NEJ de ville IKKE lave mere,kun hvis JEG kunne bevise det var gearkassen eller converteren der var itu,ville de hjælpe mig,da min garanti KUN galdt disse 2 dele

nå så kom den sande natur frem hvad......
Jeg fik aftalt med Bjarne han skulle tale med Hessel,og evt finde en løsning,og da Hessel ringede tilbage,var det aftalt bilen skulle tjekkes for ...utæt køler ,samt en tester på der kunne undersøge hvornor converter slog til,dette var jeg med på ,men bedst som jeg troede ALT var ok,så ringede Bjarne og sagde det selvfølgelig var for min egen regning,,,WHAT,,, Skal kunderne nu selv betale for det lort de har lavet.
Jeg spurgte hvad det ville koste og fik en pris på ca 2500 kr det har jeg f...... ikke tænkt mig og betale,og Hessel mener da også det er bedre de får bilen ned kører den til mb i Silkeborg,og så selv ordner det men ok så hænger de selv på regningen.
Jeg har spurgt ind til hvorfor Bjarne ville have køler tjekket da han ved det sidste møde sagde den var trykprøvet og testet,da jeg spurgte ham ,men idag kan han IKKE huske jeg spurgte om det ......COME ON....
Vi mener de burde fejlfinde for egen regning da den bil vi for snart 2 mdr siden afleverede i Flensborg IKKE havde nogen fejl andet end converter,så er det f.... dem der på 2 mdr har ødelagt vores bil da de åbenbart har gabt over for meget,og jeg har valgt den forkerte mekaniker,men af skade bliver man klog.men det er f.... dyre lærepenge.
Havde de istedet for at få deres ting fra DE JONG GETRIBE GMBH,ja jeg ved jeg lovede og holde k... men f.... de mig ja så f...... jeg dem.
Prøv og se den hjemmeside ,og fortæl mig så om de er et sted der IKKE blot er en autoophugger,med en sidegesjæft,hvor de laver lidt gearkasser,jeg ville ALDRIG selv købe så speciel en ting der,men vælge ATT24 hvis der skulle være i Tyskland,men igen jeg vidste INTET.
Vi kører nu videre i bilen med den lille fejl der er,men vil lade vores advokat undersøge om der er noget at komme efter,men vi gider ikke mere,når vi sælger bilen for den forhandler vi bytter ved sandheden og så må han tage den med Sand jeg er færdig med de PLATTENSLAGERE.
Jeg troede jeg var en god menneskekender,men Bjarne Rasmussen har godt taget r.... på mig,han er det mest kolde,kyniske og ligeglade menneske der findes og så havde han den FRÆKHED og sige de ALLE var spændte på hvad fejlen kunne være,så kunne de også lære af det....WHAT THE FUCK.... det bliver f.... IKKE for mine penge da de IKKE selv er villige til at hjælpe
Så lad nu være med at køre ned til dem ,de er ikke en skid behjælpelige mere,det er bare UTROLIGT der kan være så stor forskel på servicen før og efter afhentning af bilen,så de 2 gode flaker vin vi sendte som tak,ja dem skulle jeg f.... have hældt i lokummet.
De må åbenbart mene de har ret,og ikke mere behøver gøre noget,men nu må vi se,de burde bare nu have sagt jeg kunne få alle eller nogle af pengene tilbage,og så indrømme de ikke har en k..... forstand på min bil det havde været til at forstå,men og kører klatten over på os selv,det er f..... LATTERLIGT der er IKKE andre end dem der har rørt bilen før,under.og efter reperationen,så er det sgu da deres fejl hvis ikke det HELE SPILLER eller tager jeg fejl
Tak for jeres input,og sker der nyt hører i ,men det tror jeg ikke på ,kunhvis vores advokat mener vi har en sag,eller de kommer til fornuft hos Sand Jensen,hvilket jeg ikke tror sker
MVH'
BASSE