Der er tale om en V6 CDI, når man køre alm ca. 50-60 kmt slipper speeder og træder igen banker det bag i bilen
Jeg ved godt der kan være mange årsager men ville lige undersøge om andre har oplevet lign. og hvad kuren evt. var
Hardyskiver og forreste bagbro ophæng er skiftet...
PFT
W211 banker fra bagtøj/bagbro ophæng?
Re: W211 banker fra bagtøj/bagbro ophæng?
Hej
Jeg er på ingen måde mekanikker o.lign, bare for en start.
Jeg ville få checket , center lejet,kardan, bøsninger på kardanen, bagtøj, axler h+v ,de sidste bagbros bøsninger, og armene til bagtøjet, mærk efter slup, se efter udtørret / itu gummi bøsninger osv
Havde /har selv lidt, som er blevet bedre, det var flere af ovennævnte ting, som var slidt o.lign
Har haft flere forskellige "lyde" og "vibrationer", som ofte har vist sig at være flere "små" ting som til sammen gjorde det værre.
Godt nytår
Jeg er på ingen måde mekanikker o.lign, bare for en start.
Jeg ville få checket , center lejet,kardan, bøsninger på kardanen, bagtøj, axler h+v ,de sidste bagbros bøsninger, og armene til bagtøjet, mærk efter slup, se efter udtørret / itu gummi bøsninger osv
Havde /har selv lidt, som er blevet bedre, det var flere af ovennævnte ting, som var slidt o.lign
Har haft flere forskellige "lyde" og "vibrationer", som ofte har vist sig at være flere "små" ting som til sammen gjorde det værre.
Godt nytår
S211 E320 cdi
Re: W211 banker fra bagtøj/bagbro ophæng?
Nu er bankeri jo mange ting, men har du tjekket udstødning og ophæng af samme
ZOOM ZOOM.