I weekenden var jeg en tur i tyskland, og kørte naturligvis en tur på autobahn...
Og hold da op hvor den motor kan, jeg ramte 280 km/t og først der gik den i 5 gear og nåede da også lige knap 300, men så havde jeg ikke nerver til mere...
Men den kunne ikke lide at køre stærkt på 95 benzin og er nu begyndt at lave tændings fejl på cylinder 7, 12, og 4 ved koldstart medmindre den køre på 99 Vpower så laver den ikke vrøvl..
hvad kan det være, mon chiptuningen der er skyld i dette? begge tændspoler er skiftet osv... før har den kørt fint på alm 95...
W221 S600 tændingsfejl
Re: W221 S600 tændingsfejl
du siger godt nok et begge tændspoler er skiftet, men det lyder nu meget som dem. de går tit i stykker.
Et godt sted at starte er ved at efterse dine tændrør! de har begrænset levetid og hvis chiptuningen ikke er helt i orden, så den køre for magert ved fuldgas og de samtidige køre med lav oktan, så kan du godt havde brændt dine tændrør af = for stor elektrode afstand.
Et godt sted at starte er ved at efterse dine tændrør! de har begrænset levetid og hvis chiptuningen ikke er helt i orden, så den køre for magert ved fuldgas og de samtidige køre med lav oktan, så kan du godt havde brændt dine tændrør af = for stor elektrode afstand.