Medie

Alt vedrørende teknik
Besvar
Bertelsen2512
Indlæg: 6
Tilmeldt: 30. dec 2016, 17:19

Medie

Indlæg af Bertelsen2512 »

Hej

Jeg vil høre, om der er nogen der kan hjælpe mig med følgende spørgsmål.
I medie-funktionen på skærmen - er det så muligt at man kan koble en video på? Eller er det kun musik?

På forhånd tak
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Medie

Indlæg af BWJ »

Bertelsen2512 skrev:Hej

Jeg vil høre, om der er nogen der kan hjælpe mig med følgende spørgsmål.
I medie-funktionen på skærmen - er det så muligt at man kan koble en video på? Eller er det kun musik?

På forhånd tak

"Medie funktionen" hvor, i hvad ?
ZOOM ZOOM.
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: Medie

Indlæg af Alex B J »

BWJ skrev:
Bertelsen2512 skrev:Hej

Jeg vil høre, om der er nogen der kan hjælpe mig med følgende spørgsmål.
I medie-funktionen på skærmen - er det så muligt at man kan koble en video på? Eller er det kun musik?

På forhånd tak

"Medie funktionen" hvor, i hvad ?
Det er en w123
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
asej
Indlæg: 53
Tilmeldt: 12. mar 2016, 23:55
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Medie

Indlæg af asej »

Prototypen på et dårligt indlæg i et debatforum...intetsigende overskrift og total mangel på informationer om hvad det er du vil opnå og på hvilket system. Et billede ville også gøre underværker.

Er det et VHS bånd du vil sætte i?
MB C220 CDI Avantgarde '11 (S204) Stc. Aut.
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: Medie

Indlæg af Alex B J »

asej skrev:Prototypen på et dårligt indlæg i et debatforum...intetsigende overskrift og total mangel på informationer om hvad det er du vil opnå og på hvilket system. Et billede ville også gøre underværker.

Er det et VHS bånd du vil sætte i?
+1
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Medie

Indlæg af BWJ »

Kunne man ikke spørge på ind til brugers ønske/ problem på en lidt mere beredskabsvillig måde.
Husk på, at det ikke er alle der behersker jeres kolossale "viden" og "intellekt" :roll:
ZOOM ZOOM.
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: Medie

Indlæg af Alex B J »

Det er sådanne indlæg em moderator burde fjerne øjeblikkeligt .
Det sker også på vagcars !
Lige sådanne mangelfulde indlæg hvor man ikke engang oplyser om model og mærke er ødelæggende for et godt forum og endnu mere trælst hvis det var en overflod af dem ...

Jeg tror Iøvrigt stadig at det drejer sig om en w123 ,jeg havde nemlig medie funktion i min !!!!
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
asej
Indlæg: 53
Tilmeldt: 12. mar 2016, 23:55
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Medie

Indlæg af asej »

BWJ skrev:Kunne man ikke spørge på ind til brugers ønske/ problem på en lidt mere beredskabsvillig måde.
Husk på, at det ikke er alle der behersker jeres kolossale "viden" og "intellekt" :roll:
Du har i princippet ret - men jeg synes ikke det er raketvidenskab at gennemlæse sit indlæg og bruge 1 sekund på at vurdere om man selv ville være i stand til at hjælpe ud fra den oplyste information. Ikke at man behøver at skrive en 45 siders afhandling, men bare lidt...det er jo "bare" en lidt grov måde at hjælpe trådstarter til at forstå at sandsynligheden for at man får den nødvendige hjælp på et debatforum stiger markant hvis man skriver et brugbart indlæg, for mange der måske ellers ville have et godt svar til et indlæg vil måske springe tråden over fordi man ikke forstår hvad vedkommende vil og ikke har overskud til at bede om en uddybende forklaring.

Nå men nok fra mig om dette, det kan jo stadig være han har lyst til at fortælle hvad han vil, så jeg vil ikke spolere tråden yderligere :)
MB C220 CDI Avantgarde '11 (S204) Stc. Aut.
Brugeravatar
JayZee
Indlæg: 287
Tilmeldt: 4. mar 2014, 13:16
Geografisk sted: Svendborg

Re: Medie

Indlæg af JayZee »

asej skrev:
BWJ skrev:Kunne man ikke spørge på ind til brugers ønske/ problem på en lidt mere beredskabsvillig måde.
Husk på, at det ikke er alle der behersker jeres kolossale "viden" og "intellekt" :roll:
Du har i princippet ret - men jeg synes ikke det er raketvidenskab at gennemlæse sit indlæg og bruge 1 sekund på at vurdere om man selv ville være i stand til at hjælpe ud fra den oplyste information. Ikke at man behøver at skrive en 45 siders afhandling, men bare lidt...det er jo "bare" en lidt grov måde at hjælpe trådstarter til at forstå at sandsynligheden for at man får den nødvendige hjælp på et debatforum stiger markant hvis man skriver et brugbart indlæg, for mange der måske ellers ville have et godt svar til et indlæg vil måske springe tråden over fordi man ikke forstår hvad vedkommende vil og ikke har overskud til at bede om en uddybende forklaring.

Nå men nok fra mig om dette, det kan jo stadig være han har lyst til at fortælle hvad han vil, så jeg vil ikke spolere tråden yderligere :)
+1 :)
IMHO
Mvh
John
Solgt MB E320 CDI (R6) AVANTGARDE (2003) >600k km
MB E320 CDI (V6) AVANTGARDE (2007)
Bertelsen2512
Indlæg: 6
Tilmeldt: 30. dec 2016, 17:19

Re: Medie

Indlæg af Bertelsen2512 »

Okay, jeg kan da godt se, at det ikke er for alle.
Jeg troede, at samme skærm fandtes i alle bilerne - det beklager jeg.

Jeg har en C220 d T avantgarde fra november 2015.

Beklager, men jeg ved ikke specielt meget om biler ...
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Medie

Indlæg af BWJ »

Bertelsen2512 skrev:Okay, jeg kan da godt se, at det ikke er for alle.
Jeg troede, at samme skærm fandtes i alle bilerne - det beklager jeg.

Jeg har en C220 d T avantgarde fra november 2015.

Beklager, men jeg ved ikke specielt meget om biler ...
Afhængig af din version, burde du kunne se DVD film, det kan jeg i min C220, dog kun når bil holder stille (kan ændres til under kørsel)
ZOOM ZOOM.
Bertelsen2512
Indlæg: 6
Tilmeldt: 30. dec 2016, 17:19

Re: Medie

Indlæg af Bertelsen2512 »

Tak for det. Ved du hvor jeg kan se min version, så jeg kan finde ud af det 100%?
Jeg søger nu mest, om det er muligt at vise video via fx telefonen :)
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Medie

Indlæg af BWJ »

Bertelsen2512 skrev:Tak for det. Ved du hvor jeg kan se min version, så jeg kan finde ud af det 100%?
Jeg søger nu mest, om det er muligt at vise video via fx telefonen :)
På bilen vincard via stelnr. kan alt udstyr i bilen ses.
Tror ikke du kan steame video fra telefon på nogen af dem.
ZOOM ZOOM.
Bertelsen2512
Indlæg: 6
Tilmeldt: 30. dec 2016, 17:19

Re: Medie

Indlæg af Bertelsen2512 »

ok tak, det vil jeg prøve.

Jeg havde håbet, at ligesom den viser cover fra albums man afspiller via "music" på iPhone, så kunne den også vise musikvideoer derfra :(
Men tak for hjælpen
Besvar