Tuningsbox remapping

Alt vedrørende teknik
Besvar
Hakke
Indlæg: 20
Tilmeldt: 7. dec 2016, 16:43

Tuningsbox remapping

Indlæg af Hakke »

Hej
Har brug for hjælp til min E200 cdi 136 HK fra 2008.. nogen har fortalt mig det ikke er godt at sætte tuningsbox på eller remapping den motor 646
At den ikke kan holde til det.at den ikke er stærk nok. kan det virkelig passe ?? Og at det ikke skulle være
God fordi den har Delhi indsprøjtnings system.. er det rigtig eller bare noget pjat..
Håber der er en som vil hjælpe med svar..
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: Tuningsbox remapping

Indlæg af Alex B J »

Du får lige et svar igen ..

Om det kan holde er jo umuligt at sige .
Alt kan køres i stykker tunet eller ej .

Dårlig at remappe ikke helt !
205 hk og 480 nm er der at hente det kan selvfølgelig variere afh af tuner
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
kimkho
Indlæg: 67
Tilmeldt: 9. okt 2016, 17:41
Geografisk sted: Vestjylland Videbæk

Re: Tuningsbox remapping

Indlæg af kimkho »

Jeg ved heller ikke hvordan en Mercedes cdi motor har det med tuning , men der er skrevet en del om dieseltuning på Vagcars og der lyder det til at bla.a VW ikke har problemer med tuning , så mon ikke en Mercedes kan holde til en sund tuning
Mercedes Benz C220 S204 T Avantgarde 2012
pullman
Indlæg: 130
Tilmeldt: 18. mar 2016, 06:03

Re: Tuningsbox remapping

Indlæg af pullman »

Hvis en 646 motor er i orden skulle det ikke være noget problem, selve motoren er meget slidstærk og næsten identisk med den gamle 611 som er en evighedsmaskine, det er som regel diverse aggregater som går i stykker, turbo, dyser, egr etc..

Har man en 651 motor er der mange skræk historier om motorhavari så man skal ikke friste skæbnen med en chiptuning, dog har jeg også hørt om nogen der har kørt 500.000 uden de store problemer...
Besvar