Jeg var ude og køre forleden, da bilen pludselig begyndte at ryste. Selve bilen ryster kun meget lidt, mens rattet hele tiden vibrere, den vibrere mest til venstre.
Hvis man hører godt efter kan man hører en svag mislyd, nede fra den forreste del af undervognen.
Kan i komme med et bud på, hvad det er?
Mvh
W211 E320 CDI 03' Rat ryster?
Re: W211 E320 CDI 03' Rat ryster?
[quote="HoxerDK"]Jeg var ude og køre forleden, da bilen pludselig begyndte at ryste. Selve bilen ryster kun meget lidt, mens rattet hele tiden vibrere, den vibrere mest til venstre.
Hvis man hører godt efter kan man hører en svag mislyd, nede fra den forreste del af undervognen.
Har du kontrolleret om hjulboltene er spændt ?
Mvh
Søren
Har du kontrolleret om hjulboltene er spændt ?
Mvh
Søren
Så har bilen været ved en mekaniker. Det viste sig, at være venstre fordæk, som var ødelagt indeni. Der var kommet en meget stor bobbel på dækket, og dækket ville have eksploderet hvis jeg bare havde kørt lidt længere på det. Dette kunne have gået grueligt galt. Men nu er reserve dækket sat på, så er det jo heldigt at den skal have 4 nye sommerdæk på, på torsdag.
Tak for hjælpen
Mvh
Tak for hjælpen

Mvh