Skift af gearknop

Alt vedrørende teknik
Besvar
chili

Skift af gearknop

Indlæg af chili »

Hejsa, inden jeg skiller det hele fra hinanden!, hvordan er det så lige man skifter en gearknop på en w126 (560 SEC) Hilsen Benny :P
500sec

Re: Skift af gearknop

Indlæg af 500sec »

chili skrev:Hejsa, inden jeg skiller det hele fra hinanden!, hvordan er det så lige man skifter en gearknop på en w126 (560 SEC) Hilsen Benny :P
hej

er den af træ/læder/gummi.
men gummi/læder er det hele armen du skal skifte, træ ved jeg ikke hvordan man gør.
jeg skiftede hele armen på min 500 sec, fra gummi til en med træ.

jørgen
chili

Indlæg af chili »

Den er af træ, og som jeg husker det er det hele armen man skifter ( der sidder et gevind i bunden), er det ikke noget med at man skal fjerne pladen først og så noget med en skrue ?? før man kan dreje den rundt??
Hilsen Benny
500sec

Indlæg af 500sec »

chili skrev:Den er af træ, og som jeg husker det er det hele armen man skifter ( der sidder et gevind i bunden), er det ikke noget med at man skal fjerne pladen først og så noget med en skrue ?? før man kan dreje den rundt??
Hilsen Benny
hej
du får lige et svar i morgen, er lige kommet hjem og kan ikke lige huske det, skal lige over og kikke på stumpebilen.
jørgen
chili

Indlæg af chili »

500sec skrev:
chili skrev:Den er af træ, og som jeg husker det er det hele armen man skifter ( der sidder et gevind i bunden), er det ikke noget med at man skal fjerne pladen først og så noget med en skrue ?? før man kan dreje den rundt??
Hilsen Benny
Kan det være rigtigt at der ikke er nogle som har skiftet sådan en gearknop??? og som kan beskrive hvordan man gør det??
Hilsen Benny/chili
Besvar