Jeg har en Mercedes C 220 fra sept. 2010.
Jeg har købt hos en Mercedes forhandler i nov. 2012, hvor der blev monteret Comand Navigation, flipversion med bakkamera.
Forhandleren oplyser, at navigationen ikke kan opdateres (softwaremæssigt), fordi harddisken skulle være for lille. Og han har været lidt ulden i mund ift. at gøre noget ved noget.
Ved nogen, om det lyder rigtigt?
Kan forhandleren have sat en gammel Comand i, således at den er ældre end selve bilen?
Ved nogen, om man kan udskifte Comand i bilen, så den bliver tidssvarende? Evt. noget uoriginalt?
Pft.
/Niels
Comand opgradering til tidssvarende
Re: Comand opgradering til tidssvarende
Hvis det han siger holder vand, så er den med statsgaranti ældre end bilen, de tidligere versioner FØR nov. 2008 har rigtigt nok for lille HD. men fra nov. 2008 og frem er der ingen problemer.nkn skrev:Jeg har en Mercedes C 220 fra sept. 2010.
Jeg har købt hos en Mercedes forhandler i nov. 2012, hvor der blev monteret Comand Navigation, flipversion med bakkamera.
Forhandleren oplyser, at navigationen ikke kan opdateres (softwaremæssigt), fordi harddisken skulle være for lille. Og han har været lidt ulden i mund ift. at gøre noget ved noget.
Ved nogen, om det lyder rigtigt?
Kan forhandleren have sat en gammel Comand i, således at den er ældre end selve bilen?
Ved nogen, om man kan udskifte Comand i bilen, så den bliver tidssvarende? Evt. noget uoriginalt?
Pft.
/Niels
Du kan selv tjekke HD størrelse i Engineering menu.
ZOOM ZOOM.