Hej jeg er den lykkelige ejer af en E350 fra 2011.
Jeg har læst mig til at man kan eftermontere 2 ekstra sæder.
Jeg har ringet rundt i Danmark, men kan ikke finde nogen, har også (så godt jeg kunne) prøvet at kikke i Tyskland, men har svært ved at finde noget.
Er der nogen der evt. kan hjælpe mig.
mvh ib
Ekstra sæder
-
Re: Ekstra sæder
Hej Ib.
Jeg har lige lavet denne ombygning i min E200 212 model 2014.
Jeg fandt et sæt sæder (uden seler og løsdele) ved en privat mand, jeg forsøgte også en del ophugger osv uden held.
Jeg måtte ud og købe seler og diverse afdækninger samt rosetter hos Mercedes.
Afdækninger er anderledes i reservehjulsbrønd, der kan også kun være et nødhjul og ikke reservehjul i brønden efter ombygning.
Himlen skal ned da selernes toppunkt skal fastgøres i taget.
Og kassetten til bagagerumsdækken og net er også anderledes til klapsædet. Jeg har dog selv lavet min standard kassette om så den stadig kan blive siddende selv om klapsædet er slået op.
Jeg ved at Viborg autogaard har lavet ombygning før og de er utroligt hjælpsomme at snakke med.
Vh Uffe
Jeg har lige lavet denne ombygning i min E200 212 model 2014.
Jeg fandt et sæt sæder (uden seler og løsdele) ved en privat mand, jeg forsøgte også en del ophugger osv uden held.
Jeg måtte ud og købe seler og diverse afdækninger samt rosetter hos Mercedes.
Afdækninger er anderledes i reservehjulsbrønd, der kan også kun være et nødhjul og ikke reservehjul i brønden efter ombygning.
Himlen skal ned da selernes toppunkt skal fastgøres i taget.
Og kassetten til bagagerumsdækken og net er også anderledes til klapsædet. Jeg har dog selv lavet min standard kassette om så den stadig kan blive siddende selv om klapsædet er slået op.
Jeg ved at Viborg autogaard har lavet ombygning før og de er utroligt hjælpsomme at snakke med.
Vh Uffe