Hej Forum,
Jeg er igang med at købe en SL 55 AMG..
Jeg har tidligere haft en SL 500 i samme model, men AMG modellen ved jeg ikke så meget om..
Er der noget man skal være opmærksom på eller få tjekket inden køb, der er blevet lavet ABC undervogn for 70.000 kr. af den oprindlige ejer.
Og så har den fået lavet nogle ting hos kleeman, bla. er den blevet sænket og det kostede 15.000 kr...
Motorophæng er skiftet, og en masse andet..
Den køre fint, men jeg synes ikke der er meget AMG brøl i udstødningen selvom det er en bil som vil fremad.
PFT
Køb af SL 55 AMG
Re: Køb af SL 55 AMG
Herligt bil valg som jeg også selv skal have i hus når jeg finder den rigtige efter 2006
Dog skal min være med prior design ombygning ,jeg håber vinteren salgs mæssigt byder på nogle til salg i udlandet ...
Dog skal min være med prior design ombygning ,jeg håber vinteren salgs mæssigt byder på nogle til salg i udlandet ...
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Re: Køb af SL 55 AMG
Intet ondt at sige om drivlinjen i R230 serien, så i min optik er en SL55 lige så solid som en SL500.
Der hvor forskellen er, er interiør dele og undervogns dele, der er en del forskel på prisen hvis AMG relateret dele går i stykker i forhold til standart versionerne.
Og så er R230 serien generelt en model som tit går i stykker i forhold til undervogns systemet/ABC og er dyr! i reservedele.
Det er jo ved at være en ældre bil, så der må forventes en del vedligeholdelse.
Men sådan er det jo at eje en brugt luksusbil:-)
Der hvor forskellen er, er interiør dele og undervogns dele, der er en del forskel på prisen hvis AMG relateret dele går i stykker i forhold til standart versionerne.
Og så er R230 serien generelt en model som tit går i stykker i forhold til undervogns systemet/ABC og er dyr! i reservedele.
Det er jo ved at være en ældre bil, så der må forventes en del vedligeholdelse.
Men sådan er det jo at eje en brugt luksusbil:-)