Hej har en Mercedes E211 220 cdi fra 2007 kørt 438.000km den er begyndt at tikke / rasle under belastning. Har prøvet at finde problemet og tror måske det kan være dysser.
Er der nogen der ved hvad korrektion mængden skal være. Vil godt de lå på Ca. 2 til —2. Men om det gælder Mercedes osse.
Min ligger på dysse 1 til 4 sådan, hvilket jeg synes ser skidt ud
2.0
28.0
-18.0
-12.0
Ved ikke om det kan være problemet køre fint og bruger ikke vand og olie.
Vh Ivan
Hjælp til Dysse støj Mercedes 220cdi
Re: Hjælp til Dysse støj Mercedes 220cdi
Man siger som tommelfinger regel at en dyse holder ca 200.000km
Der efter begynder de kun at blive dårligere og dårligere.
Der efter begynder de kun at blive dårligere og dårligere.
Kender du data på dysserne når man går ind og se korrektion værdier.
Og ved du om dysser kan støje når man belaster dem. Ingen mislyd ved jævn fart kun fra 0 gear og op til Ca. 80 km/t.
Og ved du om dysser kan støje når man belaster dem. Ingen mislyd ved jævn fart kun fra 0 gear og op til Ca. 80 km/t.
Har du egentligt prøvet dyserens ? https://landberg.dk/bell-add-system-cle ... gIWNPD_BwE og gerne 2 gange efter hinanden, - og har du ikke, så skal du bare se løjerIvan_75 skrev:Kender du data på dysserne når man går ind og se korrektion værdier.

ZOOM ZOOM.
Vil prøve det produkt du nævner der og noget indsugnings rens. Og hjælper det ikke vil jeg lave en måling på retur siden af dysserne.