Vand i reservehjulsbrønden.
Vand i reservehjulsbrønden.
Hej.
Ved ikke helt om det høre til under teknik, men prøver.
Jeg har en a klasse, 2013, med Harman Kardon 7.1 anlægget, med sub og forstærker i brønden hvor reservehjulet burde være. Der kommer vand derned og kan ikke rigtig lure hvor det kommer fra. Så mit spørgsmål går på om andre har haft samme problem? I så fald, hvad var løsningen?
På forhånd tak.
Ved ikke helt om det høre til under teknik, men prøver.
Jeg har en a klasse, 2013, med Harman Kardon 7.1 anlægget, med sub og forstærker i brønden hvor reservehjulet burde være. Der kommer vand derned og kan ikke rigtig lure hvor det kommer fra. Så mit spørgsmål går på om andre har haft samme problem? I så fald, hvad var løsningen?
På forhånd tak.
Re: Vand i reservehjulsbrønden.
Ja, men hvor skal jeg så tætne dem?
Kravl ind i bagagerummet med en lygte og få en til at spule bilen med en vandslange og se hvor det kommer fra 

E 220 CDI Avantgarde 2014 aut. 4d.
Og sørg for at konen er glad og tilfreds FØR hun smækker dig inde

ZOOM ZOOM.
Hvis der er eftermonteret træk på bilen, kan det være der ikke er tætnet ordentligt hvor trækket er spændt på enden af vangerne, så spul også op under kofangeren.
E 220 CDI Avantgarde 2014 aut. 4d.
Jeg har set nogen bruge røg, til at lokaliserer utætheder.
Intet træk, men Harman Kardon forstærkeren er skruet fast i bunden, med noget der godt kunne se ud til at være monteret med huller gennem bunden. Har tætnet dem plus baglygterene. Så nu håber jeg på regn.