Hej,
Jeg har for nyligt fået skiftet topstykket da det var utæt, og har siden kørt et par 1k km uden problemer, Nu går bilen motoren i limp mode men kun når den er varm og bliver startet igen, dvs. jeg kan køre lige så længe det skal være men slukker jeg motoren og tænder igen er den i limp mode. jeg kan nogle gange få den til at køre normalt ved at slukke motroen igen, vente 10-sec og tænde igen.
Jeg har haft tester på og der er ingen fejl, dog viser den for høj B2/5 værdi ved tomgang (luftmassesensor) alle andre værdier er indenfor referencen.
Nogle gode forslag på fejlsøgning inden udskiftning af dele? Der skal lige siges at jeg har skiftet diesel filter og gearkasseolie - motoren har kørt knap 230.000 km.
Her er billede fra testeren...
pft.
limp mode CDI 2.2
limp mode CDI 2.2
__________________________
W447 - V250 4motion - 2016
W447 - V250 4motion - 2016
Re: limp mode CDI 2.2
Det er rigtigt - jeg er bare ikke sikker på at LMM er årsagen, derfor ville jeg gerne lave lidt mere fejlsøgning før jeg smider de 3k for en ny LMM 

__________________________
W447 - V250 4motion - 2016
W447 - V250 4motion - 2016
Re: limp mode CDI 2.2
LMM kan eventuelt renses - der er ikke garanti for at det lykkes - men har gjort det med bl.a. bremserens