Hej gutter
Jeg kigger på en E250. Har læst at de kan have nogle dårlige motorer der skal på værksted hele tiden. Hvilken motor er der tale om. Den har 4 matic er der noget specielt at være opmærksom på der?
Mvh jan
E250 2,2 årgang 2012
Re: E250 2,2 årgang 2012
Hej MercerE320.
OM651 motoren havde i de første år nogle problemer med dyserne. Brændstoffilterkonsol, termostathus og manifold er i plast og kan revne. Kæderaslen kan også forekomme. Er disse ting i orden, er det en skøn bil. Husk at årgang 2012 kun er euronorm 5, der er flere store byer i udlandet og snart også i DK, hvor du ikke må køre !! Vælg facelift fra 2013, de er euronorm 6. Selvfølgelig er de lidt dyrere, men jo flere restriktioner jo hurtigere taber den i værdi...
Håber du kan bruge svaret.
Venlig hilsen
Jolars
OM651 motoren havde i de første år nogle problemer med dyserne. Brændstoffilterkonsol, termostathus og manifold er i plast og kan revne. Kæderaslen kan også forekomme. Er disse ting i orden, er det en skøn bil. Husk at årgang 2012 kun er euronorm 5, der er flere store byer i udlandet og snart også i DK, hvor du ikke må køre !! Vælg facelift fra 2013, de er euronorm 6. Selvfølgelig er de lidt dyrere, men jo flere restriktioner jo hurtigere taber den i værdi...
Håber du kan bruge svaret.
Venlig hilsen
Jolars
GLA 220d 4matic 2017
177 HK 350 Nm standard.
215 HK 420 Nm med let chipning fra Quantum files.
177 HK 350 Nm standard.
215 HK 420 Nm med let chipning fra Quantum files.
-
- Indlæg: 7
- Tilmeldt: 31. jan 2016, 11:06
Re: E250 2,2 årgang 2012
Hej Jolars
Tak for svar. Ja jeg syntes den var mega fed. Kommer fra E320 årg 06 facelift. Har ingen erfaring med 4Matic men har ladet mig fortælle at det bare virker upåklageligt. Men måske du har ret i at gå efter en euro norm 6
Tak for svar. Ja jeg syntes den var mega fed. Kommer fra E320 årg 06 facelift. Har ingen erfaring med 4Matic men har ladet mig fortælle at det bare virker upåklageligt. Men måske du har ret i at gå efter en euro norm 6
