Digitalt tv-signal i bilen
Digitalt tv-signal i bilen
Hej
Jeg har en 211'er med Comand med tv-tuner. Når nu det analog signal slukkes, hvad gør jeg så for at modtage det digitale??
Findes der noget originalt/uoriginalt??
Tak
Søren
Jeg har en 211'er med Comand med tv-tuner. Når nu det analog signal slukkes, hvad gør jeg så for at modtage det digitale??
Findes der noget originalt/uoriginalt??
Tak
Søren
Det er godt nok dyrt! jeg har købt den samme DVB-t tuner (hvor den bliver produceret) i Kina for 100$ inkl. forsendelse. Kan også købes på nettet herhjemme hos en i holbæk der handler med udstyr til campingvogne til 1695,- Men generelt er han hundedyr ham gutten i Sverige. Kender flere der har handlet med dem - kryds fingere for at der ingen fejl er på produnktet - for så er de svære at danse med.
Har du evt. et link eller andet til Kinaforhandleren??
Hvordan installeres tuneren. Er det "gør det selv" eller hvordan med det?
På forhånd tak
Søren
Hvordan installeres tuneren. Er det "gør det selv" eller hvordan med det?
På forhånd tak
Søren
d639mh skrev:Det er godt nok dyrt! jeg har købt den samme DVB-t tuner (hvor den bliver produceret) i Kina for 100$ inkl. forsendelse. Kan også købes på nettet herhjemme hos en i holbæk der handler med udstyr til campingvogne til 1695,- Men generelt er han hundedyr ham gutten i Sverige. Kender flere der har handlet med dem - kryds fingere for at der ingen fejl er på produnktet - for så er de svære at danse med.
Montering gik fint
Så er tv tuneren installeret, alt hvad jeg skulle bruge fulgte med, sammen med at vejledning.
Hvis nogen har et billigere alternativ, syntes jeg de skal poste et link her!
-
Re: Montering gik fint
hvor købte du tuneren har du en adresse eller link hilsen davidE500_w211 skrev:Så er tv tuneren installeret, alt hvad jeg skulle bruge fulgte med, sammen med at vejledning.
Re: Montering gik fint
davidjensen skrev:hvor købte du tuneren har du en adresse eller link hilsen davidE500_w211 skrev:Så er tv tuneren installeret, alt hvad jeg skulle bruge fulgte med, sammen med at vejledning.
Jeg vil også gerne have link til sendt.
W211 280 V6 Cdi sedan årg 06