HEj kendere af ML270
Er der nogle af jer der har bøvlet med centrallås og fjernbetjening ikke har forbindelse til hinanden. Jeg har fået ny nøgle som via computerstikket har forbindelse til bilen men dørene låser ikke. Knappen i midter konsolen kan låse alle døre og låse dem op, men med nøgle kan jeg kun låse førerdøren. Har prøvet at skifte boksen i førerdøren men det har ikke hjulpet. Hvad er det næste jeg skal prøve??
MED håb om hjælp
Michael ML
ML 270 CDI 2002
fjernbetjening virker ikke
Re: fjernbetjening virker ikke
Hej du skal jo også code nøglen det er en bestemt måde det skal gøres på. Kan ikke huske om det står i instruksbogen ellers må du ind til dit MB værksted. Ellers skriv din mail adresse så skal jeg sende det til dig 

-
Re: fjernbetjening virker ikke
Tak for oplysningen, men been there.
Nøgle er kodet på værksted og testet via computerstikket, det sjove er at den låser og låser op på skærmen men der er ingen reaktion fra bilen. Er der nogen som har kendskab til samspillet mellem centrallås og modtagerenhed, og hvor den evt. er placeret????
Med håb om hjælp
Michael ML
Nøgle er kodet på værksted og testet via computerstikket, det sjove er at den låser og låser op på skærmen men der er ingen reaktion fra bilen. Er der nogen som har kendskab til samspillet mellem centrallås og modtagerenhed, og hvor den evt. er placeret????
Med håb om hjælp
Michael ML