mercedes w210 cdi

Alt vedrørende teknik
Besvar
mathorne
Indlæg: 13
Tilmeldt: 25. dec 2009, 11:20

mercedes w210 cdi

Indlæg af mathorne »

hej alle

jeg har en mercedes w210 cdi årg 98,som har et problem med blæseren til klima/varme anlæget. den køre selv om jeg tager tændningsnøglen ud,indtil der ikke er mere strøm på batt. den har gjort det længe ca 3 år f.eks hvis jeg lige sku flytte den 5 meter så køre den til der ikke er mere strøm,men hvis jeg så kørte jeg den varm ca 10 min og så kunne jeg parkere den uden den gjorde det.MEN nu er det også når den er varm,så hver gang jeg skal noget skal der ydes start hjælp til bilen. det er ikke nemt, er der nogen der kan HJÆLPE mig og min bil. mvh michael.ps har lagt ca 30 af de store hos mercedes ringsted i år,så jeg ku godt tænke mig at springe et besøg over. så jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe.
CDI
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 2. mar 2009, 21:58

Re: mercedes w210 cdi

Indlæg af CDI »

Du skal finde ud af om blæserregulatoren kører umotiveret eller om den får styrestrøm..
Altså, du skal ned i passagersiden under instrumentbord og måle på den hvide ledning som går til blæserregulator.
På selve stikket er der en tyk rød ledning konstant plus, tyk brun lednindg stel og en tynd hvid ledning som er styresignal fra klimapanelet.
Hvis den hvide ledning er strømløs og blæser kører alligevel, er blæserregulator defekt, måske vandskadet!
mathorne
Indlæg: 13
Tilmeldt: 25. dec 2009, 11:20

Re: mercedes w210 cdi

Indlæg af mathorne »

hej alle jeg har købt en modst. til blæseren vare.nr 210 820 62 10 brugt og den gjorde ingen forskel er der nogen der ved om man kan måle på sådan en.eller har andre ideer .
mvh michael
Besvar