Mercedes ML, display til kørselscomputer

Alt vedrørende teknik
Besvar
MCEngell

Mercedes ML, display til kørselscomputer

Indlæg af MCEngell »

Hej, jeg mangler lys i det lille display, (kørselscomputer) som sidder i loftet ved bakspejlet, er der nogen som evt. kunne hjælpe mig med dette problem?
Daimler
Geografisk sted: Haderslev

Re: Mercedes ML, display til kørselscomputer

Indlæg af Daimler »

MCEngell skrev:Hej, jeg mangler lys i det lille display, (kørselscomputer) som sidder i loftet ved bakspejlet, er der nogen som evt. kunne hjælpe mig med dette problem?
Mojn! hvad med at skifte pæren :?:

Daimler!
MCEngell

Indlæg af MCEngell »

Ifølge splittegningen kan du ikke skifte nogen pære, det er baggrunds belysningen i segmentet som mangler, eller tak for rådet!
Det jeg mangler mest er informationer step by step, hvordan selve konsollen skilles ad uden at ødelægge denne.
marmint

Indlæg af marmint »

Hej

Du kan ikke skifte pære på trip-computeren på en ml. Det er jo nok lidt dumt, men du må købe en helt ny. Jeg ved, at en amerikaner har lagt nogle step-by-step tegninger ud på nettet, hvor han skifter pærerne ud med tre LED-lys. Hvis du vil, kan jeg finde siden frem til dig.
Trip-computeren er en halv-dyr fætter, har jeg hørt. En amerikaner fik den i US til 95 dollar, men en anden betalte 230 dollar, men her koster den ca. 2000,- Prøv om du kan finde en ny på e-bay.

Med venlig hilsen

Henrik
ml 320
ml 55 amg
MCEngell

Indlæg af MCEngell »

Hej Henrik,

Tak for dit svar, jeg har fundet en på eBay, så nu savner jeg bare en step by step instruktion hvordan den skiftes, og jeg ville være taknemmelig hvis en sådan instruktion findes :-)
marmint

Indlæg af marmint »

www. benzworld.org/forums/w163-m-class/1346296-trip-computer-backlight.html

Med venlig hilsen

Henrik
MCEngell

Indlæg af MCEngell »

Endnu engang tak Henrik, men af en eller anden grund kan jeg ikke åbne følgende link: www.whnet.com/4x4/tripcomputer.html

Der skulle ellers være en step by step forklaring på, hvordan jeg skiller overhead console ad.
Hvis jeg skulle være så heldig at du denne instruktion, må du meget gerne sende den til mig.

Mogens
Besvar