Automatisk Kørelys. Hvad er forskellen?

Alt vedrørende teknik
Besvar
iq0100
Indlæg: 14
Tilmeldt: 6. feb 2010, 19:54

Automatisk Kørelys. Hvad er forskellen?

Indlæg af iq0100 »

Jeg har undersøgt steder og priser til køb af automatisk kørelys relæ, og har fundet et uoriginalt MB sæt til kr.537 og et sæt et andet sted til kr.199 og så vidt jeg kan se er antallet af ledninger ens ( 6 ) på dem begge. Sættet til kr.199 fortæller ikke om det er til / uden stel. Hvad er den store forskel på diverse sæt?
Jeg har ikke selv nogen anelser, og ringer jeg til min mekaniker og spørger ham, fortæller han mig at vi skal købe MB sættet " for en sikkerhedsskyld ".
Er der nogen med stort erfaring der kan give et link til montering af kørelys på en C180 benzin??? Jeg vil ikke selv rode med det, men det kunne være rart at min meker fik en printout / diagram over ledningsnettet. På forhånd tak.
Mvh Jesper
Karsten
Indlæg: 91
Tilmeldt: 16. okt 2009, 06:33

Re: Automatisk Kørelys. Hvad er forskellen?

Indlæg af Karsten »

Hej.
Kan man ikke gøre som på w210, ved at købe en ny lyskontakt hvor der er indbygget kørelys !
iq0100
Indlæg: 14
Tilmeldt: 6. feb 2010, 19:54

Re: Automatisk Kørelys. Hvad er forskellen?

Indlæg af iq0100 »

Det var " også " et godt spørsmål :mrgreen: . Er der nogen bud derude? Men tak for tilføjelsen Karsten. :D
Mvh Jesper
Daimler
Indlæg: 202
Tilmeldt: 11. jun 2009, 17:32
Geografisk sted: Haderslev

Re: Automatisk Kørelys. Hvad er forskellen?

Indlæg af Daimler »

iq0100 skrev:Det var " også " et godt spørsmål :mrgreen: . Er der nogen bud derude? Men tak for tilføjelsen Karsten. :D
Mvh Jesper
Hej Jesper!

Nej man kan ikke bare skifte lyskontakten. der er et par forskellige måder og lave det på. :wink: Men send mig en privat besked med et tlfnr. så kan jeg jo lige forklare dig hvodan man gør. :idea:

Hilsen Daimler!
Besvar