Knækket gløderør :-((
- Administrator
- Site Admin
Knækket gløderør :-((
Har 3 knækkede gløderør i min E250 94, ville skrifte dem da motoren ikke var alt for villig til at starte... fandt til min skræk ud af at den har 3 knækkede rør. Nogen som har prøvet noget lign. er eneste kur af med toppen og til cylinderservice eller er der en smut vej øv øv øv øv øv
- Administrator
- Site Admin
Muligvis...
Når vi skifter gløderør på Mercedes på arbejde sørger vi altid for at motoren er varm. Ellers kan de knække
Vi har kontakt til et firma, som vi ringer til, hvis de knækker.
Han borer og svejser dem ud.
Tal med de lokale Mercedesforhandler, om de har en kontakt.
Hvor i landet bor du?

Vi har kontakt til et firma, som vi ringer til, hvis de knækker.
Han borer og svejser dem ud.
Tal med de lokale Mercedesforhandler, om de har en kontakt.
Hvor i landet bor du?
- Administrator
- Site Admin
Hej Martin
Tak for svaret, vidste ikke det med at motoren skulle være varm æv, det ene rør var nu knækket i forvejen med venlig hilsen fra sidste ejer
så havde ikke ændret så meget.
Har kontaktet Mercedes, de mente det var et job for cylinderservice, de har vist noget special værktøj så det kan klares med toppen på(håber jeg) er heldigvis rimelig god plads og den bagerste ind mod torpedo pladen er iorden
Jeg bor forresten ved Slagelse..
Tak for svaret, vidste ikke det med at motoren skulle være varm æv, det ene rør var nu knækket i forvejen med venlig hilsen fra sidste ejer

Har kontaktet Mercedes, de mente det var et job for cylinderservice, de har vist noget special værktøj så det kan klares med toppen på(håber jeg) er heldigvis rimelig god plads og den bagerste ind mod torpedo pladen er iorden

Jeg bor forresten ved Slagelse..
- Administrator
- Site Admin
- Administrator
- Site Admin