Hej herinde
Er der nogle der ved om man kan montere el stikket til anhængertrækket ved at montere ledningerne direkte til baglygterne osv med strømtyve / samlemuffer ,
eller skal der købes specielt monteringssæt for ikke at få fejl indikation i displayet ?
det er en w210 fra 1998.
Hilsen Ronni
Montering af elstik til anhængertræk
Re: Montering af elstik til anhængertræk
Man skal hele vejen op til lyskontakten med en stik samt klippe/lodde ved nogle ledninger i kabelbakken. Det står som regel hvordan, når man køber ledningsnet til en 210'er.
Hej CDI
Jeg har købt et færdigmonteret stik 13 pol der passer til bilen og kan godt se der skal trækkes ledningsnet/stik igennem hele bilen,
da det jo er lidt omfattende tænkte jeg om man ikke kunne snyde og nøjes med at koble sig på strømmen via baglygter og så fører en fast plus til batteriet osv , men er i tvivl om man så får fejlmelding i displayet, men tak for dit svar
Jeg har købt et færdigmonteret stik 13 pol der passer til bilen og kan godt se der skal trækkes ledningsnet/stik igennem hele bilen,
da det jo er lidt omfattende tænkte jeg om man ikke kunne snyde og nøjes med at koble sig på strømmen via baglygter og så fører en fast plus til batteriet osv , men er i tvivl om man så får fejlmelding i displayet, men tak for dit svar

Det er ikke noget problem at bruge ledningsnettet, alle splejsninger foregår ved højre bagdør, det er kun hvis man vil bruge tågelys off, at man skal hele vejen til lyskontakten.
Det tager kun 1½ times tid at lave standard uden tågelys.
Det tager kun 1½ times tid at lave standard uden tågelys.
ZOOM ZOOM.
Tak for det BWJ, så er det jo bare at koble på ved baglygter,
det er jo noget lettere end at skulle helevejen op til lyskontakten
det er jo noget lettere end at skulle helevejen op til lyskontakten