Indstille uret

Alt vedrørende teknik
Besvar
ASK

Indstille uret

Indlæg af ASK »

Hej jeg vil høre om der nogen der kan hjælpe med at indstille uret. Det er en MB W210 E220 CDI fra 2000
Ostergaard38

Re: Indstille uret

Indlæg af Ostergaard38 »

I min gjorde jeg det i multidisplayet med knapper i rattet, du kan gå ind i menuen når bilen står i P !
ASK

Indlæg af ASK »

Ostergaard38 skrev:I min gjorde jeg det i multidisplayet med knapper i rattet, du kan gå ind i menuen når bilen står i P !
Det har jeg prøvet, men jeg kan kun vælge mellem 12/24 timer :shock: skal den være i tomgang eller hvad? har du en brugervejledning på dansk eller engelsk må du gerne sende en kopi :P jeg har kun på TYSK :evil:
Jens Stæhr

Indlæg af Jens Stæhr »

På min 210 E270 mener jeg det er den lille pind der er lige over rattet og som går ind igennem plexiglaspladen til instrumenteringen du tager og trækker ud i den og drejer den hhv. til højre eller venstre. Du skal holde den til en af siderne i 3-5 sek. før der sker noget. Prøv det og skriv gerne hvis det virker eller ikke virker. Jeg har lige prøvet at finde en youtube video der viser dette men jeg kan ikke finde noget.

Mvh. Jens
ha

Indlæg af ha »

Jens Stæhr skrev:På min 210 E270 mener jeg det er den lille pind der er lige over rattet og som går ind igennem plexiglaspladen til instrumenteringen du tager og trækker ud i den og drejer den hhv. til højre eller venstre. Du skal holde den til en af siderne i 3-5 sek. før der sker noget. Prøv det og skriv gerne hvis det virker eller ikke virker. Jeg har lige prøvet at finde en youtube video der viser dette men jeg kan ikke finde noget.

Mvh. Jens
Hej

e220 w210 T 2000 faclift
Den nævnte pind findes ikke på min.
Det kan da ikke være rigtig, at man ikke kan indstille uret på en MB!
VH
Helge
SLKkompressor
Geografisk sted: Midtfyn

Indlæg af SLKkompressor »

Hvis der er command skal du stille uret der.
ha

Indlæg af ha »

SLKkompressor skrev:Hvis der er command skal du stille uret der.
Ok det prøver jeg så
Helge
ha

Indlæg af ha »

Tak for hjælpen

Ja selvfølgelig var det i Command
Helge
Besvar