Indstille uret
Indstille uret
Hej jeg vil høre om der nogen der kan hjælpe med at indstille uret. Det er en MB W210 E220 CDI fra 2000
-
Re: Indstille uret
I min gjorde jeg det i multidisplayet med knapper i rattet, du kan gå ind i menuen når bilen står i P !
Det har jeg prøvet, men jeg kan kun vælge mellem 12/24 timerOstergaard38 skrev:I min gjorde jeg det i multidisplayet med knapper i rattet, du kan gå ind i menuen når bilen står i P !

-
På min 210 E270 mener jeg det er den lille pind der er lige over rattet og som går ind igennem plexiglaspladen til instrumenteringen du tager og trækker ud i den og drejer den hhv. til højre eller venstre. Du skal holde den til en af siderne i 3-5 sek. før der sker noget. Prøv det og skriv gerne hvis det virker eller ikke virker. Jeg har lige prøvet at finde en youtube video der viser dette men jeg kan ikke finde noget.
Mvh. Jens
Mvh. Jens
HejJens Stæhr skrev:På min 210 E270 mener jeg det er den lille pind der er lige over rattet og som går ind igennem plexiglaspladen til instrumenteringen du tager og trækker ud i den og drejer den hhv. til højre eller venstre. Du skal holde den til en af siderne i 3-5 sek. før der sker noget. Prøv det og skriv gerne hvis det virker eller ikke virker. Jeg har lige prøvet at finde en youtube video der viser dette men jeg kan ikke finde noget.
Mvh. Jens
e220 w210 T 2000 faclift
Den nævnte pind findes ikke på min.
Det kan da ikke være rigtig, at man ikke kan indstille uret på en MB!
VH
Helge
-
- Geografisk sted: Midtfyn
Hvis der er command skal du stille uret der.
Ok det prøver jeg såSLKkompressor skrev:Hvis der er command skal du stille uret der.
Helge