Jeg læste et sted at spejlet skulle klappes ind til siden for at kunne skrue det af !
- Har prøvet at klappe det ind (nogle pokkers kraftige fjedre) men er lidt bange for
at knække noget. - Nogen der har et godt forslag.
MVH. Carsten

Du skal ikke være bange for at klappe sidespejlet tilbage, det skal det kunne holde til, når det så er klappet om tager du en passende, ikke for stor kerveskruetrækker og vipper en metalpal, der sidder i midten lidt til siden, så kan du trække hele plastikhuset af spejlet. Nu er der adgang til samtlige skruer.Carsten Hansen skrev:Jeg skal til at udskifte mit højre sidespejl, men hvordan griber jeg det lige an![]()
Jeg læste et sted at spejlet skulle klappes ind til siden for at kunne skrue det af !
- Har prøvet at klappe det ind (nogle pokkers kraftige fjedre) men er lidt bange for
MVH. Carsten
Grillo skrev:Du skal ikke være bange for at klappe sidespejlet tilbage, det skal det kunne holde til, når det så er klappet om tager du en passende, ikke for stor kerveskruetrækker og vipper en metalpal, der sidder i midten lidt til siden, så kan du trække hele plastikhuset af spejlet. Nu er der adgang til samtlige skruer.Carsten Hansen skrev:Jeg skal til at udskifte mit højre sidespejl, men hvordan griber jeg det lige an![]()
MVH. Carsten
Mvh. Poul