Hej i gode mercedes folk, jeg er den glade ejer af en e320 cdi stc. w211 fra 2004 som har kørt 347.000km.. Jeg har fået nogle problemer med den nytårsdag, og det irriterer mig faktisk rigtig meget da jeg holder meget af min mercer.
Den har så brændt styreboksen der sidder i bagklappen af (har købt en på ebay til 688kr. fra tyskland, hos gørløse autoimp. koster den 1700kr+) Den er i bogstavelig forstand brændt af, den er ret smeltet

, da jeg pillede den af lagde jeg mærke til at den var fugtigt, og stikkene var våde, der var også fugt på viskermotoren, men der var ikke nogen tegn på at der kom vand ind fra nogen steder, alt andet er tørt.
Er der nogen der ved hvor det kan komme fra? er lidt bange for at det kan ske igen når jeg får sat den nye på.
Låsen til bagklappen virker heller ikke mere efter styreboksen brændte af, er det et nyt lås eller kommer den til at virke efter den nye styreboks er sat på?? Det samme med bagrude viskeren, den virker heller ikke mere, kan motoren brænde af efter sådan en omgang??
OG sidste spørgsmål

der er kommet en fejlmelding frem i displayet efter alt det her, der står Display faulty! Visit workshop! og forklaringen i inst.bogen er Indikatoren til belysning er defekt!! det forstår jeg ikke så meget af selv om det er dansk, er der en der har oplevet det samme? Nogen der ved hvad det kan være??
PÅ forhånd tak for jeres svar..