Finurlige irriterende fejl ved en W210

Alt vedrørende teknik
Besvar
Henrik Markussen
Geografisk sted: Egernsund, DK
Kontakt:

Finurlige irriterende fejl ved en W210

Indlæg af Henrik Markussen »

Hej allesammen

Jeg er den lykkelige ejer af en 1998 E320 (W210). Dog er der noget der irriterer mig !

Fornylig har blinklyset besluttet sig for at blinke dobbelt så hurtigt som normalt ? Alle pærer virker. Katastrofeblinket virker normalt. Nogen ideer ?

En anden ting. Føre sædet er ortopædisk med luftpuder. Sædet bliver pumpet op når bilen startes, men efter ca et minut taber det pusten og kan ikke indstilles mere ! Man sidder ok, men det kunne være lækkert hvis det virkede ?

Skulle der være en/nogen der kunne komme med et par ideer til hvor jeg skal begynde at lede, så vil jeg blive glad.

Med venlig hilsen
Henrik Markussen
CDI

Re: Finurlige irriterende fejl ved en W210

Indlæg af CDI »

Ang. sædet er du nød til at se om der er en utæthed i en luftpude eller kontakten.
Dette er nemmest at kontrollere med en vaccum-pistol/værktøj.

Ang. blinklyset, har du anhængertræg?
Og evt en 13 til 7 omformer siddende på anhængerstikket?
Henrik Markussen
Geografisk sted: Egernsund, DK
Kontakt:

Re: Finurlige irriterende fejl ved en W210

Indlæg af Henrik Markussen »

Ja, hvor svært kan det være !
Jeg har gruplet, tænkt og spekuleret - fået et par øl i garagen af flere omgange med tankerne rettet mod blinklyset. Men omformeren ! Den har jeg ikke tænkt på et kvart sekund !

Men ud af stikket med den og vupti ! Så dur det igen :-) Er det ikke fantastisk. Tak skal du have.

Med hensyn til sædet. Så har det virket enkelte gange, så jeg tror ikke det er utæt.
Besvar