Hej allesammen
Jeg er den lykkelige ejer af en 1998 E320 (W210). Dog er der noget der irriterer mig !
Fornylig har blinklyset besluttet sig for at blinke dobbelt så hurtigt som normalt ? Alle pærer virker. Katastrofeblinket virker normalt. Nogen ideer ?
En anden ting. Føre sædet er ortopædisk med luftpuder. Sædet bliver pumpet op når bilen startes, men efter ca et minut taber det pusten og kan ikke indstilles mere ! Man sidder ok, men det kunne være lækkert hvis det virkede ?
Skulle der være en/nogen der kunne komme med et par ideer til hvor jeg skal begynde at lede, så vil jeg blive glad.
Med venlig hilsen
Henrik Markussen
Finurlige irriterende fejl ved en W210
-
- Geografisk sted: Egernsund, DK
- Kontakt:
Re: Finurlige irriterende fejl ved en W210
Ang. sædet er du nød til at se om der er en utæthed i en luftpude eller kontakten.
Dette er nemmest at kontrollere med en vaccum-pistol/værktøj.
Ang. blinklyset, har du anhængertræg?
Og evt en 13 til 7 omformer siddende på anhængerstikket?
Dette er nemmest at kontrollere med en vaccum-pistol/værktøj.
Ang. blinklyset, har du anhængertræg?
Og evt en 13 til 7 omformer siddende på anhængerstikket?
-
- Geografisk sted: Egernsund, DK
- Kontakt:
Re: Finurlige irriterende fejl ved en W210
Ja, hvor svært kan det være !
Jeg har gruplet, tænkt og spekuleret - fået et par øl i garagen af flere omgange med tankerne rettet mod blinklyset. Men omformeren ! Den har jeg ikke tænkt på et kvart sekund !
Men ud af stikket med den og vupti ! Så dur det igen
Er det ikke fantastisk. Tak skal du have.
Med hensyn til sædet. Så har det virket enkelte gange, så jeg tror ikke det er utæt.
Jeg har gruplet, tænkt og spekuleret - fået et par øl i garagen af flere omgange med tankerne rettet mod blinklyset. Men omformeren ! Den har jeg ikke tænkt på et kvart sekund !
Men ud af stikket med den og vupti ! Så dur det igen

Med hensyn til sædet. Så har det virket enkelte gange, så jeg tror ikke det er utæt.