TURBO....

Alt vedrørende teknik
Besvar
FaceLift

TURBO....

Indlæg af FaceLift »

Hej jeg har en w211 e320 cdi v6

Jeg skal montere en ny turbo på min bil men er deer noget man skal passe på med montering eller er det bare plug inn self først noget adskillelse. Med hensyn til olie-tilføring, manifold ovs..
Daimler
Geografisk sted: Haderslev

Re: TURBO....

Indlæg af Daimler »

Mojn!

Du skal have nogt ordentlig værktøj der skal bruges torx værktøj og så lidt omløb i hovedet :idea: Sæt nye bolte i ved udstødning ialt 3 og 6 og 2 bolte + pakninger. Tag så lige og tjek spjældmotor og indsugningsspjældene :!: Det er ikke fordi det er så slemt og skifte turboen, når man er Prof. Nu ved jeg jo ikke om duer ammatør :?:

Hilsen Daimler!
FaceLift

Indlæg af FaceLift »

Hej jeg har lige skiftet stellmotoren og insugning var ok. Men har hørt noget om manifold burde ses efter men hvordan bilen køre jo fint nu uden turbo virkning har hørt man burde skifte dem men med når man skifter turbo er det rigtigt. Der skal ikk olie til når du sætter den nye turbo på eller.. Med hensyn til smøring af turbo.
Daimler
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Daimler »

FaceLift skrev:Hej jeg har lige skiftet stellmotoren og insugning var ok. Men har hørt noget om manifold burde ses efter men hvordan bilen køre jo fint nu uden turbo virkning har hørt man burde skifte dem men med når man skifter turbo er det rigtigt. Der skal ikk olie til når du sætter den nye turbo på eller.. Med hensyn til smøring af turbo.

Mojn! igen

Nej det er ikke nødvendigt med olie/ skift der skal jo bare en ny pakning til. Nå men det er jo fint du har skiftet stillemotoren Så har du jo nok haft fat i spjældene og mærke at de er gangbare. Så er det sgu bare af med turboen og på med en ny :!:

Hilsen Daimler!
Besvar