Hej alle
Så er det blevet tid til den SIDSTE opdatering.
Jeg valgte i sidste uge og betale mig fra en opdatering vedr nye adaptioner på gearkassen,ikke dem vi selv laver ,men den profesionelle udgave,med tester.
Som det var på prøveturen,var der IKKE nogen fejl EFTER justeringer,så om de havde lavet det hos Sand skal være usagt,men nu virker den..jaaaaaaa...
INDEN i spørger om en masse teknisk,var jeg ikke selv tilstede,men det var noget med de satte tester på og kørte så 2 mand ,hvorved de kunne se hvordan og hvornår bla.lock-up ventil osv osv slog til,og kunne så indstille gearkassen efter dette.
Jeg ved det måske er sort snak

men HELT ÆRLIGT så er jeg p....ligeglad bare den nu virker.
De tjekkede også olien for spåner og kølervæske,men det var ok det hele,alt så normalt ud.
Så da bilen nu er ok har vi set på en anden,og hvis alt er ok så kigger og køber vi den sikkert på mandag.
Vedr vores udenstående med Sand Jensen,har både FDM og min egen advokat sagt,der nu ikke er mere og gøre da sagen er løst.....OG DOG.....
FDM har tilbudt mig og prøve og få kompensation,for AL DET BØVL vi har været igennem,det er op til os selv og beslutte,og der er MEGET RINGE chancer for at få så meget som en 25øre,samt Sand sikkert er p..... ligeglad alligevel.
Så har de vundet over mig
Både og,vi GIDER IKKE MERE det har taget det meste af vores tid siden starten af november sidste år,og ALT for en ende,men jeg HÅBER i ALLESAMMEN har lært af denne sag,og tænker jer GODT OM hvor i evt for lavet jeres biler fremover.
Vedr kompensation,ja sælger vi bilen,så er sagen HELT død.
Hvis vi kører videre,så får i en opdatering,men nu er vi fuldt fokuseret på en anden bil ,så vi kan få en normal tilværelse igen,uden næsten hver dag og skulle enten tale med eller besøge diverse personer ang bilen.
Det vigtigste ligenu er vi kan sælge den MED GOD SAMVITTIGHED og den som får den bliver f..... godt kørende,vi TABER en H...... masse penge,da de bud vi har fået er CHOKERENDE men det er der ikke noget at gøre ved,nu må vi se,hvad det ender med.
Til sidst
EN KÆMPE TAK TIL JER ALLE for både gode,og venlige svar vedr hele denne sag det har været FANTASTISK og have jer som sparringspartnere,vi håber ikke i er alt for skuffet over vi,på en måde,smider håndklædet i ringen,men der er ting her i livet der er vigtigere,det håber og tror jeg i forstår
MVH
BASSE