Sidste nyt med min bil er at jeg har købt en anden indsugningsmanifold lettere brugt, i lørdags kørte jeg så til GDS værksted i Gørlev men en frisk indsugningsmanifold i baggagerummet. Jeg går i gang med at skrue baglens på alt hvad jeg kan se der skulle fast holde banditten. Det går også fint den første time men der er selvfølgelig de 3 skruer der fastholdere luftrøret som sidder bagerst på motoren i føresiden og der er meget besværlige at komme til. Men efter 7 timer er den skiftet og bilen køre igen. Pris ialt: 2.200 .
I søndags får jeg så mod på at gå igang med mit kombiur hvor jeg har fejl på de 2 små lcd skærme, jeg finder en tynd metalstang jeg bukker lidt i den ene ende og så få jeg trukket den kombifætter ud, op på skrivebordet med ham, foran min computer og så følger jeg fuldstændig den anvisning der er givet i det link der er højere oppe i denne tråd og 1,5 time senere så er det næsten som nyt. Det er ikke svært da alt er klikket sammen uden nogle skruer. Det sværeste var at tage visernålene af. Jeg har dog fået lavet en fejl på en eller anden måde så den miderste skærm(den store) har midstet ca. halvdelen af lysstyrken...??men kun i den ene side?? Jeg tror jeg tager det ud igen.
Næste projekt er udskiftning af hydraulisk støddæmper og udskiftning af olie på gearkasse.
Skriv gerne en kommentar eller egne erfaringer. Hvis der er nogen der kan fortælle hvordan jeg skifter gearolie så er du meget velkommen. Hvor fylder jeg på og kan jeg tømme converteren også?
Mvh. Jens
6 ting galt med min w210 - kan du hjælpe med bare én
-