Jeg er desværre ikke bekendt med placeringen af denne.Briand de la Motte skrev:Lyder interessant.tømreren skrev:Jeg har svært ved at forestille mig den lille blæser der køler elektronikken, kan larme så meget. Men der sidder en lille blæser.
I min 'Vito' høres den kun når jeg efter køretur stopper motoren. Forudsat ALT andet er slukket (læs: tænding fra og nøgle ud). Så svagt høres den.
Ved du hvor den sidder?
Hvilken "vej" skal jeg ind til den?
El-motor under instrumentbordet?
Re: El-motor under instrumentbordet?
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
W211 - E240 Avantgarde - 2004
Blæseren til køling af radio sidder placeret i kabinettet ...
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Hvilket kabinet? Selve radio kabinettet?Alex B J skrev:Blæseren til køling af radio sidder placeret i kabinettet ...
I så fald er det ikke den samme blæser/ventilator vi beskriver, idet jeg i min vogn har monteret en lille standard 'Blaupunkt' radio. Og Den indeholder ikke blæser/ventilator.
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
Når jeg hører lyden lige inden han stopper motoren, der tænkte jeg på noget der går i resonans og derfor vibrerer, mere end en selvstændig mekanisk lyd.
What ever .... det bliver sjovt at høre hvad du finder.
What ever .... det bliver sjovt at høre hvad du finder.

2015 E350 Bluetec AMG/ 4 Matic/ Airmatic/ Fyr/ HarmanKardon/ Nightpackage
2010 E350 CDI Avantgarde /Airmatic /HarmanKardon Logic 7®
1999 E300TD Elegance (rust modellen)
Ja selve radio kabinettettømreren skrev:Hvilket kabinet? Selve radio kabinettet?Alex B J skrev:Blæseren til køling af radio sidder placeret i kabinettet ...
I så fald er det ikke den samme blæser/ventilator vi beskriver, idet jeg i min vogn har monteret en lille standard 'Blaupunkt' radio. Og Den indeholder ikke blæser/ventilator.
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde