Heldigt at jeg fik en,på det tidspunkt havde de haft 3 stk i flere år,men igen har folk jo projekter som skal laves og dele bruges,du har nok nemmest ved ebay søgning at finde en,evt kan du jo hente den selv...Sessal3 skrev:Ja ringede nemlig og snakkede med dem i tlf og han sagde at de kofangere der røg hurtigere end de fik dem ind af døren
ja har godt siddet og kigget lidt på ebay , men det må blive et vinter projekt nu istedet da bilen skal til maler og det ikke kan nå at komme hjem fra ebay
men så blev det da til nye fælge og lidt andre ting istedet så kan det andet komme senere
tester på fyn?
Re: tester på fyn?
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Ja okay men var da lækkert de havde det da du spurgte, men ja er nok i perioder måske
Tror også det blir over ebay jeg køber det , så kommer det lige til døren også kontra jeg skal køre efter det
Tror også det blir over ebay jeg køber det , så kommer det lige til døren også kontra jeg skal køre efter det
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde