Hej alle
Ja så oprandt dagen ENDELIG en reperation der blev bestilt den 30 okt,til udførelse den 8 nov,er idag ca 7 uger senere færdig
Jeg har idag hentet bilen ved Sand Jensen Silkeborg,og lad mig med det samme slå fast,det er IKKE Silkeborg afd der har gjort noget galt i denne sag tværtimod har Per Sand Jensen og ikke mindst værkfører Bjarne Rasmussen ydet et KÆMPE arbejde,både i form af arbejdsløn samt nye reservedele,som jeg INTET ekstra er blevet bonnet for,den pris på 16500 kr jeg oprindenligt har fået af Flensborg er IKKE blevet større.
Når det så er sagt harjeg,som i nok havde læst tidligere fundet frem til noget som Flensborg,skulle have mulighed for at forsvare sig imod inden jeg lagdet ud på dette forum.
Da jeg i tiderners morgen bestilte den gearkasse og converter ,var det med forventning og aftale om den skulle leveres fra ATT24 ,da de havde et godt rennomme,og dette blev aftalt desværre ikke på mail ,men mundligt.
Alle de ting der er forgået de sidste 7 uger ,som før beskrevet,gjorde mig til sidst så mistænksom at jeg tog kontakt til ATT24 for at høre dem ,om de havde leveret en gearkasse og converter til Sand i Flensborg inden for en periode på ca 5 uger.
Svaret var en opringning fra firmaet der kunne sige de IKKE har solgt noget til ovennænte,der blev jeg godt nog tosset
Denne oplysning holdt jeg for mig selv og hver gang,jeg talte med Flensborg eller Silkeborg blev der IKKE givet udtryk for andet end den var derfra,dette var svært at holde mund med ,men jeg ville vente til bilen var klar før jeg ville konfrontere dem med mine oplysninger.
Idag da bilen efter 2 gearkasseskift 2 converterskift og 1 ventilhus m printplade skift ENDELIG igen kører,og den kører bare godt, var klar til afhentning forlangte vi et møde med Bjarne inden vi kørte derfra.
På spørgsmålet om leverandør blev han ,efter mine beviser,meget stille og ville straks ringe til Oke i Flensborg.
Han ville først IKKE udleverer oplysninger ,men efter pres fra Bjarne og Per Sand,var han nødsaget dertil.
Og ganske rigtigt det er IKKE en gearkasse fra ATT24,men derimod fra en af deres egne levenrandører ,som jeg har lovet IKKE at give navnet på.
Denne leverandør skal nu bevise og dokumentere at det hele er renoveret med org mb dele,da det er hvad jeg er blevet lovet,fremsende det til mig og så er det op til mig at godkende det.
Dette er f.... ikke god reklame for Flensborg,de har løjet,bedraget mig op i mit åbne ansigt,og jeg ved Silkeborg er IKKE stolt af situationen,
Selv om den kan være ok den gearkasse,er det IKKE det der er aftalt,men da Silkeborg Afd har gjort ALT for at udredde min bil er det somjeg sagde skide synd for Sand Jensen I Silkeborg at deres afd i Flensborg giver dem sådanne et ry.
Flensborg havde ALLE chancer for i starten og sige de havde deres egen leverandør,men valgte at tie,og håbe jeg aldrig fandt ud af det,for hvem skiller en nyrenoveret gerakasse af for og se om det er som aftalt,nej gik den ¨så gik den
Som sagt er bilen nu ok og mange ville måske så sige,du kan da være ligeglad bare den virker...NEJ....det er en principsag,hvis man aftaler en varer så skal man f.... også have den varer,uanset om den anden også er ok ,så er det IKKe det der er aftalt.
Men nu må vi se hvad jeg får af dokumenter vedr den gearkasse der er deri nu,men ventilhuset og printplade ,er originalt købt hos mb Århus dette har jeg fået bekræftet,men ok det var også igennem Silkeborg,og Bjarne har INTET vidst men blot modtaget tingene fra Flensborg,da det er OKE der har bestilt alt
Så jeg kan kun rose Silkeborg afd og især Bjarne Rasmussen til skyerne,havde det ikke været for deres hjælp var sagen endt i retten,jeg var ved at opgive mange gange
så spørger i mig om Flensborg afd ,ja så er svaret blankt NEJ jeg taler IKKE mere med dem da al tale nu går igennem Bjarne og Per Sand.
Jeg håber IKKE i herinde bliver afskrækket for at bruge Sand Jensen men for guds og jeres egen skyld KUN afd i Silkeborg,der er sikkert nogen der har gode erfaringer med dem i Flensborg,fint nok men var i blevet udsat for dette er jeg sikker på i også havde vendt dem ryggen.
Det skal lige siges Sand BETALTE ALLE regninger vedr lånebil benzin osv samt havde fyldt vores egen helt op med diesel samt brugt 2 timer på rengøring af bilen inde og ude,for til sidat at give min pige en KÆMPE buket blomster,dette var f----- god stil,og nogen vil måske sige det er ikke for meget ,men igen det er for os tanken der tæller,bilen er nu hjemme så lad os så lægge dette bag os og blot sige tilos selv ,så blev vi så kloge
Jeg håber dette var enden på det hele ,men jeg smider nok et indlæg op hvis der sker dramatiske ting uhhhhhhh vedr fakturaer,men i for IKKE at vide hvilken firma det er dette er en AFTALE med Sand jensen og os ,da det er deres lokale leverandør,håber i respekterer dette.
1000 TAK for input både de gode og de dårlige,vi har trods alt HELDIGVIS forskellige meninger,så det respekterer jeg
Med ønske om en rigtig glædelig jul til jer og jeres kære samt et godt og lykkebringende nytår
MVH
BASSE