Ml320 1998 V6 benzin. Startvanskeligheder

Alt vedrørende teknik
Besvar
Elvira Evighed 1.
Indlæg: 8
Tilmeldt: 5. jan 2020, 17:02

Ml320 1998 V6 benzin. Startvanskeligheder

Indlæg af Elvira Evighed 1. »

Problem: Biler går ud med det samme. Beskrivelse: Masser af strøm. Alt i Dashboard lyser behørigt. Startmotor tørner behørigt. Motor antænder. Motor går ud mad det samme..
Afhjælpning: Hvad har jeg prøvet: Sprøjtet kontakt spray på synlige ledninger i motorrum. Ført gearvælger gennem gear (fra P til D osv.) ladet Dashboard lys stå tændt. Forsøgt at pumpe benzin ind med speederpedal.. men det er som om den bare kører en startsekvens og jeg ikke kan få lov at tørne startmotor så snart motor har taget de første omdrejninger..

Umiddelbart skal der 5-10 forsøg til før den kan holde sig igang..

Hvad gør jeg herfra ????

På forhånd tak
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Ml320 1998 V6 benzin. Startvanskeligheder

Indlæg af BWJ »

Elvira Evighed 1. skrev: 5. jan 2020, 18:06 Problem: Biler går ud med det samme. Beskrivelse: Masser af strøm. Alt i Dashboard lyser behørigt. Startmotor tørner behørigt. Motor antænder. Motor går ud mad det samme..
Afhjælpning: Hvad har jeg prøvet: Sprøjtet kontakt spray på synlige ledninger i motorrum. Ført gearvælger gennem gear (fra P til D osv.) ladet Dashboard lys stå tændt. Forsøgt at pumpe benzin ind med speederpedal.. men det er som om den bare kører en startsekvens og jeg ikke kan få lov at tørne startmotor så snart motor har taget de første omdrejninger..

Umiddelbart skal der 5-10 forsøg til før den kan holde sig igang..

Hvad gør jeg herfra ????

På forhånd tak
Tjek luftfilter, utætheder og dyser
ZOOM ZOOM.
Elvira Evighed 1.
Indlæg: 8
Tilmeldt: 5. jan 2020, 17:02

Re: Ml320 1998 V6 benzin. Startvanskeligheder

Indlæg af Elvira Evighed 1. »

Mange tak, det vil jeg prøve
Besvar