Bluetooth hands free problemer

Alt vedrørende teknik
Besvar
Lars Hansen
Indlæg: 296
Tilmeldt: 27. jun 2014, 18:20

Bluetooth hands free problemer

Indlæg af Lars Hansen »

Hej Alle


Igår gik der ged i mit hands free bluetooth som ellers har virket upåklageligt i årevis :roll:

Jeg kan se min mobil er parret og alle de sædvanlige ting som telefonbog og hvem der ringer o.s.v. på skærmen i bilen, men hverken mikrofon eller højttalere virker...Eller det ved jeg jo egentlig ikke at de ikke gør, for jeg kan godt tage telefonen når den ringer, men jeg kan ikke høre noget i højttalerne og den jeg taler med kan ikke høre mig før jeg tager telefonen op til munden.

Er der nogen der har oplevet det samme og hvad blev der gjort for at udbedre problemet ?
MVH. Lars H
S211 E 320 cdi 2008
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Bluetooth hands free problemer

Indlæg af BWJ »

Lars Hansen skrev: 12. feb 2020, 19:25 Hej Alle


Igår gik der ged i mit hands free bluetooth som ellers har virket upåklageligt i årevis :roll:

Jeg kan se min mobil er parret og alle de sædvanlige ting som telefonbog og hvem der ringer o.s.v. på skærmen i bilen, men hverken mikrofon eller højttalere virker...Eller det ved jeg jo egentlig ikke at de ikke gør, for jeg kan godt tage telefonen når den ringer, men jeg kan ikke høre noget i højttalerne og den jeg taler med kan ikke høre mig før jeg tager telefonen op til munden.

Er der nogen der har oplevet det samme og hvad blev der gjort for at udbedre problemet ?
Den gang jeg var MB ejer :? oplevede jeg det du skriver et par gange, løsningen var at slette telefonen fra systemet og parre den igen, oftest skete det efter en telefonopdatering.
ZOOM ZOOM.
Lars Hansen
Indlæg: 296
Tilmeldt: 27. jun 2014, 18:20

Re: Bluetooth hands free problemer

Indlæg af Lars Hansen »

Okay...Det må jeg prøve...Imorgen når det er lyst :D

Men underligt, for den har jo netop ikke smidt parringen...

Men tak for forslag :)
MVH. Lars H
S211 E 320 cdi 2008
peradel@jubii.dk
Indlæg: 31
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:16

Re: Bluetooth hands free problemer

Indlæg af peradel@jubii.dk »

Hej Lars
Havde samme problem. Lyder jo også Som om at telefonen er korrekt parret med bilen. Man kan jo skrue op/ned på rattet ligesom på radioen, men det viste sig at min telefon var skruet ned. Ja hvor dumt. Løste ved at få een til at ringe til mig, tage telefonen på rattet og så skrue op på selve telefonen. Det kan blive rigeligt højt.
Mvh Per
E200 w212, 206 st.car
Besvar