Command eller radio?

Alt vedrørende teknik
Besvar
jakob1234
Indlæg: 2
Tilmeldt: 11. dec 2021, 21:02

Command eller radio?

Indlæg af jakob1234 »

Hej alle,

Tak for medlemsskab - Jeg hedder Jakob og ejer om ganske kort tid en C180 fra 2008 - en W204 så vidt jeg ved.

Jeg ville høre, om nogle herinde kender til gode løsninger ang. opgradering af radio display. Den bil jeg har om lidt, har den meget lille og kedelige "gullige" display til radio, og ikke noget navigation.

Jeg har kigget rundt omkring på nettet og set forskellige løsninger, hvoraf de to pæneste jeg har set, enten monterer en stor android skærm i stedet for den lille originale, eller en lidt mere firkantet skærm der "passer" ned i hullet hvor den originale skærm er, men uden at den kan foldes ned.

Mit spørgsmål er: Kan jeg nøjes med blot at erstatte skærmen, eller skal både radio og skærm skiftes - Jeg mener at kunne læse mig til at command ikke behøver at blive udskiftet da den kan fungere med det nye display/radio.

Eller findes der bedre løsninger?

Det jeg gerne vil have, er en mere moderne radio med bluetooth og navigation :)
ernt
Indlæg: 7
Tilmeldt: 21. apr 2018, 12:58

Re: Command eller radio?

Indlæg af ernt »

jeg købte en C180 årgang 2009 og fik skiftet radioen med et Commandanlæg med navigation. Det er typen med en skærm, der vipper op, når du sætter tænding på bilen. Jeg mener den hedder NTG4.
Hilsen Ernst
jakob1234
Indlæg: 2
Tilmeldt: 11. dec 2021, 21:02

Re: Command eller radio?

Indlæg af jakob1234 »

Mange tak - ja den kender jeg godt - hvor købte du din henne?
ernt
Indlæg: 7
Tilmeldt: 21. apr 2018, 12:58

Re: Command eller radio?

Indlæg af ernt »

Jeg købte den over Ebay og fik den monteret hos forhandleren, hvor jeg købte bilen - MK biler i Vejle.

Mvh Ernst
Besvar