Vand i bagagerum w164

Alt vedrørende teknik
Besvar
Houmand1
Indlæg: 9
Tilmeldt: 30. dec 2019, 12:58

Vand i bagagerum w164

Indlæg af Houmand1 »

Hjælp....
I efteråret gik det HELT galt, min el/kontrolboks i h. side på min w164 var fuldstændig irret, så en ny måtte i. Gørløse fik monteret en ny boks, og påtalte at mine baglygter var fyldt med vand. Nye pakninger og nye baglygter er monteret......men der kommer stadig vand ind, Og kan se at der er meget fugtigt omkring boksen igen. Jeg har prøvet mange ting, den sidste løsning er nok med en vandslange, og så pøse noget vand på. Men tænkte at hér måske var en iderig sjæl, eller en som har erfaring som véd hvad jeg skal kigge efter, eller måske véd at det er en "sygdom" de har.... Puhh, der har snart været meget galt med den bil (elektrisk).....jeg er snart rimelig træt af problemer, men er jo enormt glad for min bil. Låsen i min bagklap lever lidt sit eget liv.....tænker at det måske hænger sammen??

Nogen der kan hjælpe
jensen
Indlæg: 781
Tilmeldt: 23. feb 2012, 23:14

Re: Vand i bagagerum w164

Indlæg af jensen »

De bagerste sideruder sidder med clips hvor der sidder en gummimembran på og den er rådnet væk. Clipsene sidder uden for limningen så det er dumt lavet. Pil indvendig beklædning af og giv clipsene noget tætningsmasse
Houmand1
Indlæg: 9
Tilmeldt: 30. dec 2019, 12:58

Re: Vand i bagagerum w164

Indlæg af Houmand1 »

Hej
Okay. det er nyt for mig, dét vil jeg kigge på i weekenden. Mange tak for indput :D
Besvar