Centrallås virker ikke på W210

Alt vedrørende teknik
Besvar
Brugeravatar
Administrator
Site Admin

Centrallås virker ikke på W210

Indlæg af Administrator »

Er der nogen der har erfaring med centrallås på W210? jeg kan godt låse og låse op med knappen på midterkonsol, men kan ikke bruge fjenbetjening og kan ikke låse ved at bruge nøgle i passagerdør eller bagklap, håber der er nogen der kan hjælpe.
Klaus
Brugeravatar
Administrator
Site Admin

Passager døren er kun til nødåbning.

Har du prøvet med flere forskellige håndsendere (nøgle)?

Når man trykker på håndsenderen, skal den lyse rødt ved IR-dioden (rødt glas på senderen)...
Brugeravatar
Administrator
Site Admin

Tak for svaret. Da jeg kom retur til bilen efter arbejde, var alle døre låst og fjernbetjeningen virkede igen helt normalt, lidt mystisk!
Brugeravatar
Administrator
Site Admin

centralåsproblem w210

[quote="Klaus Lehn Petersen"]Tak for svaret. Da jeg kom retur til bilen efter arbejde, var alle døre låst og fjernbetjeningen virkede igen helt normalt, lidt mystisk![/quote]
Hej Klaus
Jeg har haft fuldstændig samme oplevelse med min 210 på en ferietur her i foråret. Har haft den teori, at min søn sikkert nok forsøgte at trykke nøgleknappen til bagagerum ind - samtidig med at jeg påvirkede nøglekontakt. Resultat var at alt med at åbne og låse gik helt i fisk, så jeg ikke kunne låse bilen, og når jeg ville åbne døren gik bagagerummet op. Jeg forsøgte mig også med den mekaniske, dog uden held. Overvejede også om nøglekontakten måske var løbet tør for strøm. Jeg kunne
Men da jeg gik ud efter aftensmaden for at forsøge mig igen, fungerede alle låse i døre og bagagerum helt ok. ??? Jeg er nået til den konklusion at det nok er bilens computer der har "haft ondt i maven", og efter nogle timer så har fået det bedre. Sjovt at læse dit indlæg. Måske nogen har en logisk forklaring på oplevelsen. Jeg aner faktisk ikke om dørenes funktioner er noget bilens computer har "fingre i".
Flemming
Besvar