Mercedes Værksted

Alt vedrørende teknik
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Mercedes Værksted

Indlæg af Administrator »

Hejsa, jeg skal lige have lidt anbefalinger fra jer, mit gamle MB værksted er lukket ned (Mørup), så jeg leder efter et nyt.!, jeg ønsker ikke at lægge millioner hos et "ægte" MB værksted, så har i nogle gode referencer. PS. de skal have forstand på en W126 :lol: .
På forhånd tak Benny "chili" :D
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Værksted ........

Indlæg af Administrator »

Hej Chili,

Uden at kunne sige noget specifikt, er det mit (og min svogers=taxavognmand) indtryk, at F.eks. Emins Auto på Drejervej 4 (www.eminsauto.dk) godt kan finde ud af Mercere.

Ellers prøv at ringe på 36174731 og snakke med Bjarne, hvis du har noget bestemt du skal ha' lavet, han bor på Lyshøjgårdsvej 80 i Valby og er en vældig flink gut .......

Venlig hilsen

Fisker
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Indlæg af Administrator »

Emin's auto, Kyed's auto, NV auto, Tariq's auto, Autostjernen osv.... Gør jer selv den tjeneste, hold jer laaaaaaangt væk....

Mørup's var slet ikke i den stil, disse oven nævnte er det rene gedemarked.... som blir dyrere i længden, da de som regel skyder i blinde. Og garanti er en by i Georgien! :wink:
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Indlæg af Administrator »

Hejsa, dem som er nævnt ovenstående kender jeg, så det bliver ikke dem.!!, :twisted: det skal være et værksted i stil med Mørup,s
Hilsen Chili :lol:
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Værksted .......

Indlæg af Administrator »

Hej V6CDI,

Ja, det var så listen over dem du IKKE vil anbefale, men spørgsmålet gik på hvillke der er anbefalelsesværdige.
For længe-længe siden kom jeg med en tilsvarende forespørgsel, men fik ingen svar overhovedet.

Laver du og de andre virkelig alting selv ?

Venlig hilsen
Fisker
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Værksted .... Et P.S:

Indlæg af Administrator »

Hej V6 CDI,

Vil lige gøre opmærksom på, at jeg ikke forsøgte at være spids, for jeg har ligesom mange andre haft meget glædeog gavn af dine go'e råd.

Venlig hilsen

Fisker
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Indlæg af Administrator »

Hej igen....

Jeg er selv mekker derfor kender jeg ikke det gode værksteder, da jeg selv fikser tingene. MEN dem jeg har nævnt..... puha... har set og hørt trælse ting fra dem... :wink:
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Værksted .......

Indlæg af Administrator »

Hej V6 CDI,

Jamen, der var jo så svaret på både chili's og min forespørgsel ;-)

Bor du langt fra Kbh ? ;-) ;-)

Venlig hilsen

Fisker
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Indlæg af Administrator »

HAHAHAHA.... desværre gutter....

Arbejder på et Aut. MB værksted men kan ikke sige hvor :wink:

Men igen, det er ikke derfor jeg nævner disse værksteder som NO GO men bare for at skåne jer.
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Værksted ... ;-)

Indlæg af Administrator »

Hej igen,

Nåååh ja, det forklarer jo en del, men hvis man ikke prøver ;-)

- men er der så ikke nogen fornuftige alternativer til et aut. værksted her i Kbh.-området (vil vil jo alle gerne spare lidt dollars) ?

Venlig hilsen

Fisker
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Indlæg af Administrator »

Som regel får man kun kendskab med de dårlige værksteder som i hovedparten laver MB'er...
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Indlæg af Administrator »

Hejsa Igen,
Jeg undre mig lidt, det kan da ikke være rigtigt at der ikke er nogle her i klubben som kender et værksted som kan servicere ældre modeller så som w126, og som ikke er nogle af de der "taxa-værksteder" hvor det hele går lidt for hurtigt.! Jeg har selv benyttet de omtalte værksteder og jeg er ikke imponeret.
Med håbet om at der trods alt et eller andet sted findes sådan et.
Hilsen "chili"
PS. har talt med andre W126 ejere, hvor MB værkstedet direkte har sagt at de skulle prøve at finde et nyt værksted pga. de ikke har nogle folk som kender de gamle modeller ( dem uden computer stik ). :?:
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Indlæg af Administrator »

Har ikke prøvet mange, men har haft gode erfaringer med P.O. Auto i Ledøje. Rimelig i pris, virker som om de ved, hvad de har med at gøre, og bilen er iorden når man får den. Har dog ikke været der mere end 3 gange.

jaamand
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Re: Mercedes Værksted

Indlæg af Administrator »

HVED MAN HVORFOR MØRUP ER LUKKET
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Indlæg af Administrator »

Flere udgifter end indtægter.
Besvar