G-klasse

Alt vedrørende teknik
Besvar
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

G-klasse

Indlæg af Administrator »

Er der stemning for at oprette en sektion for Geländewagen?
Brugeravatar
mmoulvad
Indlæg: 10
Tilmeldt: 10. jan 2012, 15:28
Geografisk sted: Ama'r

Re: G-klasse

Indlæg af mmoulvad »

Hej,

Ja, kan godt se at det er et gammelt forslag, men det bliver det jo ikke dårligere af.

Syntes at jeg ser en del G'er, nå ja ikke voldsomt mange, men et eller andet sted må folk da mødes.

Venligste hilsener
Mikkel
Venligste hilsener, Mikkel.
Geländevagen W461, 290GD, PickUp, 1997.
SLKkompressor
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 5. mar 2009, 19:43
Geografisk sted: Midtfyn

Re: G-klasse

Indlæg af SLKkompressor »

Det drejer sig såmænd blot om at finde en såkaldt tovholder så er vi i gang. Et par dægspark / garagemøder kan vi da stable på benene, sikkert også en "reklame" på hjemmesiden og et forum som vi vel nok kan holde kørende og vi har en sektion!
W 460 240 D lang 6 døre jagtgrøn 1981 næsten samlet færdig.
Brugeravatar
mmoulvad
Indlæg: 10
Tilmeldt: 10. jan 2012, 15:28
Geografisk sted: Ama'r

Re: G-klasse

Indlæg af mmoulvad »

Lad os gå i gang.

Min andet hobbyprojekt er en Landrover Series III 88" som efterhånden er i ganske pæn stand.
Dette ene og alene opnået pga et fantastisk forum, hvor man har kunnet få hjælp med ALT hvad der til de køretøjer hører.
http://serieslandrover.10.forumer.com/
Noget lignende her, mht. G-Klassen skal man nok ikke drømme om, men vi kan da forsøge.

Der er også en anden side
http://www.gelaendewagen.dk
Som der desværre ikke er meget gang i. De par gange jeg har spurgt der, har jeg nu fået et fint svar.
Men svigter tilgangen af indlæg, ja så logger folk jo ikke på osv osv og så har man den her dødsspiral.
Om den manglende aktivitet så er et udtryk for at G ejerne ikke er interesserede får vi jo at sande.

Hvad forventes det af en tovholder.

Venligste hilsener
Mikkel
Venligste hilsener, Mikkel.
Geländevagen W461, 290GD, PickUp, 1997.
SLKkompressor
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 5. mar 2009, 19:43
Geografisk sted: Midtfyn

Re: G-klasse

Indlæg af SLKkompressor »

Jeg tror det er en fordel i hvert fald i starten at der laves et kartotek med mailadresser så vi let kan komunikere og det kan en tovholder organisere. Tovholderen organiserer i starten dægspark, i det heje taget organisatorisk samlingspunkt. Senere kan der være flere om opgaven.
Flemming Jørgensen
Indlæg: 42
Tilmeldt: 13. dec 2009, 18:14
Geografisk sted: Slangerup

Re: G-klasse

Indlæg af Flemming Jørgensen »

Jeg syntes det er en god ide

Flemming
463 331
SLKkompressor
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 5. mar 2009, 19:43
Geografisk sted: Midtfyn

Re: G-klasse

Indlæg af SLKkompressor »

Hej Flemming og andre. Der er taget skridt til at oprette Geländewagen sektion og vi håber at samle opbakning, Der var i januar 2010 inregistrerer 414 stk. W 460, 461,og 463 ifølge den store bog Mercedes-Benz i Danmark. Der er ikke nogen ny opgørelse over hvor mange Geländewagen der findes i MBKDS medlemsskare. Følg med på hjemmesiden.
Besvar