Flere spørgsmål til w126

Alt vedrørende teknik
Besvar
Brugeravatar
Administrator
Site Admin

Flere spørgsmål til w126

Indlæg af Administrator »

Jeps, spørge jørgen er tilbage, men først tak for alle besvarelserne, rart med lidt hjælp til en amatør.!

Jeg har skiftet alle skiver + klodser, rensed ABS(censor+skiven) foran, men kan ikke finde dem bagpå? og min ABS + ASR lampe lyser stadigvæk, what to do??

Er det ikke lovpligtigt at der skal sideblink på?, hvis ja, kan jeg så bare sætte dem parallelt rent ledningsmæssigt på de eksisterende?

PS. det er F..... noget af en behagelig(hurtig) bil, glæder mig til at der kommer plader på.
Hilsen "Chili" :lol:
Brugeravatar
Administrator
Site Admin

Bageste sensorer sidder på differentialehuset, på toppen ved trækakselflangerne.

Ang. fejlkoder, burde man kunne udlæse dem med en impulstæller eller med et lus. Men kan ikke huske hvilken bøsninger på diagnose stikket som skal bruges og fejlkoder.

Sideblink skal sidde på. Du kan evt. klistre dem fast til syn og afmontere dem igen..
Brugeravatar
Administrator
Site Admin

Mange Tak, har købt sideblink til at klistre på, regner med at jeg kan få ledningen gennem sidespejlet (klistres udenpå sidespejlet ), men skal lige høre eksperterne hvor skal jeg sætte ledningerne på , direkte på relæ'et og hvor sidder det??.
På forhånd tak "Chili" :lol:
Besvar