Bøvl med blinklys
Bøvl med blinklys
Hej.
Min computer meddelte, at en af pærerne var røget.
Det viste sig så, at bagerste blinklys af og til virkede, men når den virker er det meget svagt.
Jeg har nu skiftet pæren og problemet er det samme.
Nogle der har haft en lignende problem, eller evt. et bud?
Det er en W210
Min computer meddelte, at en af pærerne var røget.
Det viste sig så, at bagerste blinklys af og til virkede, men når den virker er det meget svagt.
Jeg har nu skiftet pæren og problemet er det samme.
Nogle der har haft en lignende problem, eller evt. et bud?
Det er en W210
FF
Hej Fikret
Det er ikke sådan at du har glemt en 7-polet adapter i dit 13-polet stik.
Dette kan give underlige fejl, f.eks. info om sprunget pære, blinklys der ikke virker m.m.
Det er ikke sådan at du har glemt en 7-polet adapter i dit 13-polet stik.

Hilsen
Lars E270
Tidligere bil:
MB E270 CDI T-model W210 årgang 2000 p.t. rundet 575.000 km
Nuværende bil:
GLK 320 CDI 4MATIC årgang 2009 X204 p.t. rundet 136.000
Lars E270
Tidligere bil:
MB E270 CDI T-model W210 årgang 2000 p.t. rundet 575.000 km
Nuværende bil:
GLK 320 CDI 4MATIC årgang 2009 X204 p.t. rundet 136.000
CDI.
Ikke for at spørge dumt, men udgør lygten ikke kun glasses som så, for fatningerne til pærerne er som "skruefatninger" (kender ikke det rigtige navn) og stikket er et stikben.
Er det så selve fatningen der skal skiftes.???
Andre mener, at det er en dårlig forbindelse til blinklyset, er det noget du kender til?
Venligst Fikret.
Ikke for at spørge dumt, men udgør lygten ikke kun glasses som så, for fatningerne til pærerne er som "skruefatninger" (kender ikke det rigtige navn) og stikket er et stikben.
Er det så selve fatningen der skal skiftes.???
Andre mener, at det er en dårlig forbindelse til blinklyset, er det noget du kender til?
Venligst Fikret.
FF
Alt efter model/bil er der forskel hvor det elektriske sidder på lygte/fatning eller 3. sted.
Men på en 210'er som er kendt for at båle fatningerne af for og bag, sidder der metalbaner på selve baglygten hvorpå fatningen som selve pæren sidder på har 2 eller 3 metalkontaktstykker som får spænding fra metalbanerne på selve lygten...
Pga fugt,varme og mindre god materiale brænder disse kontakt punkter.
Men på en 210'er som er kendt for at båle fatningerne af for og bag, sidder der metalbaner på selve baglygten hvorpå fatningen som selve pæren sidder på har 2 eller 3 metalkontaktstykker som får spænding fra metalbanerne på selve lygten...
Pga fugt,varme og mindre god materiale brænder disse kontakt punkter.